Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - renholdsmaskiner
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Rengjørings- og kontorrekvisita
Bergen kommune sammen med samarbeidspartnere har inngått en rammeavtale på levering av renholdsmaskiner der service, vedlikehold og reparasjoner av leverte maskiner er inkludert.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Lørenskog Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter renholds- og saniteringstjenester, og leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Fredrikstad Kommune trenger renholdsmaskiner, tilbehør og utstyr, samt tilknyttede service- og reparasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år. Leveransene skal brukes av renholdsavdelingen i alle kommunale bygg i kommunene Fredrikstad og Sarpsborg, med mål om å sikre en moderne, miljøvennlig og oppdatert maskinpark. Anskaffelsen har en geografisk begrensning til Viken. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, med minimum rating kredittverdig, og kan benytte morselskapsgaranti eller bankgaranti ved behov.
Ringerike kommune trenger profesjonelle renholdstjenester for å levere renhold i Viken til en verdi av 400 000 NOK. Leverandøren skal kunne utføre forskjellige typer renholdsoppdrag, men dette vil ikke inkludere rengjøring av Boligtjenestens boliger hvor det allerede eksisterer en egen rammeavtale.
Sola Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale som omfatter daglig rengjøring, periodisk renhold og hovedrengjøring av bygninger tilknyttet skolene, kulturbygg, idrettshaller, svømmehaller, samt vikarrenhold og utvask av kommunale boliger i Rogaland. Tjenestene skal leveres som en del av en rammeavtale, og det er krav om at leverandøren er registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.