Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Arbeids- Og Inkluderingsdepartementet har inngått en avtale med Proba AS om å levere forsknings- og utviklingstjenester for evaluering av oppfølgingstiltak. Tjenestene skal styrke kunnskapsgrunnlaget om tiltakene "oppfølging" og "arbeid med støtte i egenregi" ved å analysere brukergrupper, innhold, effekter på tilknytning til arbeid, kost-nytte og årsaker til resultater. Avtalen har en varighet frem til 1. juni 2027, med en estimert total verdi på 2,5 millioner kroner. Det ble lagt vekt på kompetanse hos tilbudt personell og oppdragsforståelse. To tilbud ble mottatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Proba AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
2 500 000 kr

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å styrke kunnskapsgrunnlaget om tiltaket oppfølging (anskaffet / anbudsbasert oppfølgingstiltak) og oppfølgingstiltaket arbeid med støtte i egenregi (tidligere utvidet oppfølging), for å vurdere bruken, innretningen og organiseringen av slike tiltak. Prosjektet skal beskrive og analysere følgende, der tiltaket oppfølging og tiltaket arbeid med støtte sammenliknes: - Hvilke brukergrupper som rekrutteres til tiltakene - Hvilket innhold som tilbys i tiltakene - Effekter på tilknytningen til arbeid over tid for deltakere - Kost-nytte og effektivitet - Årsaker til resultatene/virkningene Endelig leveringsfrist for avtalen er 1. juni 2027. Anslått verdi for anskaffelsen er 2,5 millioner kroner (ekskl. mva.) for årene 2025 – 2027. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesloven) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften), del I og del III etter anskaffelsesprosedyren åpen anbudskonkurranse, jf. anskaffelsesforskriften § 13-1(1). Anskaffelsen er kunngjort på Doffin og TED. I denne konkurransen er det ikke tillatt å gjennomføre forhandlinger. Det er følgelig ikke anledning til å endre tilbudet etter tilbudsfristens utløp.

    Kontakt navn
    Roger Lorås
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Kontakt e-post
    postmottak@aid.dep.no
    Adresse
    Akersgata 64, 0180 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør må ha oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA.

    Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet analyser av arbeidsmarkedstiltak.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet kvantitative analyser av koblede registerdata.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet kvalitative analyser.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kompetanse til å kunne gjennomføre kontrakten.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet gis poeng etter sammenlikning av tilbudenes timepris for oppdraget, jf. bilag 5 til avtalen.

    Beskrivelse

    CV med referanseliste for tilbudt personell og utfylt bilag 4 til kontrakt, Administrative bestemmelser.

    Beskrivelse

    Utfylt bilag 2 til avtalen, Oppdragstakers spesifikasjon av oppdraget. Oppdragsforståelsen bør ikke overskride 10 A4 sider. Utfylt bilag 3 til avtalen, Prosjekt- og fremdriftsplan.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner