Anbudsoversikt for Graveentreprenørtjenester, rammeavtale

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Anleggs- og veibygging

Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Aktiv Veidrift AS, AS Jaco, Kaare Mortensen Buskerud AS, Holthe Anlegg AS og Gts AS for levering av grave- og transporttjenester i Viken. Avtalen har en estimert årlig verdi på 20 millioner kroner eks. mva., med en total maksimal verdi på 150 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Tjenestene skal leveres der oppdragsgiver krever det, og entreprenørene må holde rør og rørdeler selv, med mindre annet bestemmes av oppdragsgiver. Konkurransen ble vurdert basert på pris, løsningsforslag, oppdragsspesifikk kompetanse og miljø, med 13 mottatte tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinnere
  • AS Jaco
  • Aktiv Veidrift AS
  • Gts AS
  • Holthe Anlegg AS
  • Kaare Mortensen Buskerud AS
Andre tilbydere
  • Brødrene Warloff AS
  • Hagen Maskin AS
  • Kjeldaas AS
  • O K Lie AS
  • Rune Holt AS
  • Steg Entreprenør AS
  • Strand Og Enger Anlegg AS
  • Vaktmesterkompaniet AS
Kontraktsverdi
150 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Graveentreprenørtjenester, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Roy Pettersen
Kontakt telefon
+4732 25 10 00
Adresse
Stasjonsgata 24, 3300 HOKKSUND
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder avtale om levering av grave- og transporttjenester. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med flere entreprenører som kan utføre både graving og transportering av masser ved behov.
Materiell og masser skal leveres der oppdragsgiver krever det. Der det er aktuelt skal entreprenøren holde rør og rørdeler selv, med mindre annet bestemmes av oppdragsgiver.
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 20.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 150.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt.
Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED-databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse
Tildelingskriterium 4
Miljø

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    4. mars 2025, 06:54

  2. Vinner kåret

    11. apr. 2025, 00:00

  3. Startdato for avtale

    28. apr. 2025, 00:00

  4. Kunngjøring av resultat

    28. apr. 2025

  5. Sluttdato for avtale

    2 år

    27. apr. 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner