Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Helse- og sosial tjenesteyting

Vestnes Kommune har inngått en avtale med Ecura Bo Og Habilitering AS om å levere heldøgns helse- og omsorgstjenester for en tjenestemottaker i Møre og Romsdal, med en varighet på 1 år og en verdi på 6 278 000 kroner. Tjenestene inkluderer et døgnbemannet botilbud med 1:1-bemanning dag/kveld, aktiv nattevakt og bakvakt, der leverandøren skal stå for egnet bolig og kvalifisert personell. Det ble lagt vekt på leverandørens løsningsbeskrivelse for oppdragsgjennomføring og kompetansen til nøkkelpersonell, dokumentert gjennom CV-er for 7 nøkkelressurser. Tre tilbud ble mottatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Ecura Bo Og Habilitering AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
6 278 000 kr

Om anbudet

    Vestnes kommune har behov for å inngå avtale om heldøgns helse- og omsorgstjenester for ivaretakelse av en tjenestemottaker i kommunen. Tjenestene skal tilpasses brukerens behov og innebærer blant annet døgnbemannet botilbud. Tjenesteavtalen vil ha 1:1-bemanning på dag/kveld, i tillegg til aktiv nattevakt og bakvakt. Leverandør skal stå for egnet bolig og kvalifisert personell.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA). Anskaffelsen gjennomføres i henhold til FOA del I og IV. Alle interesserte leverandører har mulighet til å levere tilbud.Dialog i form av rettinger og avklaringer gjøres ved behov. Etter tilbudsfristens utløp kan oppdragsgiver bestemme at det skal gjennomføres forhandlinger. Oppdragsgiver planlegger i utgangspunktet ikke å gjennomføre forhandlinger, men vil vurdere om det er hensiktsmessig etter at tilbudene er innkommet.

    Kontakt navn
    Mia Valø
    Kontakt telefon
    +4794892788
    Kontakt e-post
    mia.valo@inventura.no
    Adresse
    Rådhuset Brugata 10, 6390 VESTNES

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av totalpris per år oppgitt i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av totalpris per år oppgitt i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva.

    Beskrivelse

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av en helhetlig vurdering av leverandørens tilbudte løsning, der blant annet følgende punkter vil vektlegges: 1 Tilrettelegging av tilbud for tjenestemottakeren 2 Samarbeid med oppdragsgiver, tjenestemottaker og tjenestemottakers pårørende, samt øvrige tjenester oppgitt i bilag 1 punkt 4.3 3 Oppstartstidspunkt for tilbudet 4 Kvalitet på og plassering av tilbudte boenhet. Dokumentasjonskrav: Utfylt bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse. Besvarelsen skal være maksimalt 5 A4-sider (med skriftstørrelse 10, normal font). Tekst utover tillatte antall sider vil ikke bli evaluert.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av en helhetlig vurdering av leverandørens tilbudte løsning, der blant annet følgende punkter vil vektlegges: * Tilrettelegging av tilbud for tjenestemottakeren * Samarbeid med oppdragsgiver, tjenestemottaker og tjenestemottakers pårørende, samt øvrige tjenester oppgitt i bilag 1 punkt 4.3 * Oppstartstidspunkt for tilbudet * Kvalitet på og plassering av tilbudte boenhet Besvarelsen skal være maksimalt 5 A4-sider (med skriftstørrelse 10, normal font). Tekst utover tillatte antall sider vil ikke bli evaluert.

    Beskrivelse

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av leverte CV-er for tilbudte nøkkelpersonell. Både formalkompetanse og relevant erfaring vil vektlegges i evalueringen. Dokumentasjonskrav: Utfylt bilag 2 vedlegg 1 – CV nøkkelpersonell. Det skal leveres CV for 7 nøkkelressurser iht. bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. CV-er utover tillatte antall CV-er vil ikke bli evaluert.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av leverte CV-er for tilbudte nøkkelpersonell. Både formalkompetanse og relevant erfaring vil vektlegges i evalueringen. Det skal leveres CV for 7 nøkkelressurser iht. bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. CV-er utover tillatte antall CV-er vil ikke bli evaluert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner