Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Forskning og utviklingsarbeid innen samfunnsvitenskap og humanistiske fag

KS-kommunesektorens Organisasjon trenger tjenester for å kartlegge hvordan kommuner og fylkeskommuner bruker spesialiserte roller og funksjoner i barnehage, skole og SFO for kvalitetsutvikling. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 700 000 kroner. Formålet er å forstå hvordan disse rollene bidrar til ledelse, veiledning og utvikling i fag- og profesjonsfellesskapene. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70%, basert på kompetanse og erfaring hos tilbudt personell samt oppdragsforståelse og forslag til gjennomføring, mens pris vektlegges med 30% basert på timepris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    KS vil vite hvordan kommuner og fylkeskommuner bruker mulighetene til å distribuere ledelse for å fordele ansvar for satsinger eller ansvarsområder, og for å styrke kvaliteten og gi medarbeidere utviklingsmuligheter. Som en del av dette arbeidet skal det kartlegges hvordan og hvorfor kommuner og fylkeskommuner bruker spesialiserte roller og funksjoner i barnehage, skole og SFO, herunder hvilke spesialiserte roller eller funksjoner som er opprettet og hvilken plass de har i organisasjonen. KS ønsker også kunnskap om i hvilken grad og hvordan dette har bidratt til å lede, veilede og stimulere til utvikling i fag- og profesjonsfellesskapene i barnehage, skole og SFO.

    Kontakt navn
    Torkeld Sterner
    Kontakt telefon
    +47 95020114
    Kontakt e-post
    torkeld.sterner@ks.no
    Adresse
    Haakon VIIs gate 9, 0161 OSLO

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    - Kompetanse og erfaring hos tilbudt personell. - Oppdragsforståelse og forslag til gjennomføring

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Kompetanse og erfaring hos tilbudt personell.

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse og forslag til gjennomføring

    Beskrivelse

    Timepris

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner