Anbudsoversikt for IK-EØS 010-2023 Rammeavtale for vektertjeneste til Bergen kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg

Anskaffelsen gjelder rammeavtale for vektertjeneste til Bergen kommune. Anskaffelsen er delt i to delleveranser: - Stasjonær vektertjeneste  - Mobilvakt og midlertidig vektertjeneste. Kommunale enheter har varierte avtaler pr i dag og disse avtalene vil gradvis overføres til rammeavtalen.   Avtalen gjelder vektertjenester for stasjonær vakt, streifrunder, kontroll og låsing av bygg, bofelleskap, MO - sentre, bystyremøter, arrangementer, kommunale bygg osv. For mer opplysing, se delleveranse 1 og 2.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
IK-EØS 010-2023 Rammeavtale for vektertjeneste til Bergen kommune
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
420 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For leverandører som ikke er registrert i ovennevnte register må leverandør levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Utvidet skatteattest Leverandøren selv, og underleverandør(er) med ytelser i kontrakten som overstiger 500 000,- eks. mva., skal levere attest for skatt og avgift (RF-1507) til oppdragsgiver. Utvidet skatteattest skal lastes opp her. Underleverandør(er) med ytelser i kontrakten under 500 000,- eks.mva. skal levere utvidet skatteattest på samme måte. Utvidet skatteattest skal ikke være eldre enn tre måneder på tidspunktet for innsendelse. Manglende innlevering av utvidet skatteattest fra leverandør og underleverandør vil medføre til avvisning.
Kvalifikasjonskrav 2

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner