Anbudsoversikt for IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles IKT-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. I første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (EHS) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt. Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55.000 ansatte.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. III.1.2)
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav 3

Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner