Anbudsoversikt for IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles IKT-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. I første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (EHS) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt. Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55.000 ansatte.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 72300000 Datatjenester
- 72310000 Databehandling
- 72314000 Innsamling og bearbeiding av data
- 72316000 Dataanalyse
- 72317000 Datalagring
- 72322000 Dataadministrasjon
- 72330000 Innholds- eller datanormering og klassifiseringstjenester
- 72510000 Datamaskinrelaterte driftstjenester
- 72512000 Dokumenthåndteringstjenester
- 72513000 Kontorautomatisering
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. III.1.2)
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget