Brief

Arkiveringstjenester

Forsvarsmateriell trenger innleie av en kvalitetskontrollør for å bistå Luftforsvaret med etablering og kvalitetssikring av vedlikeholdsdokk i 131 Luftving sin Vedlikeholdsskvadron, med en estimert maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner over 1 år. Konsulenten skal yte bistand i form av én ressurs som skal ha tilegnet 75% kapasitet til kunden under kontrakten. Tildelingskriteriene er pris (50%) og kvalitet (50%), hvor kompetanse og erfaring, samt relevansen av ressursens utdannelse, kompetanse og erfaring for kontrakten vil bli vurdert.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Forsvarsmateriell (FMA) er oppdragsgiver (heretter benevnt som Oppdragsgiver eller «kunde») og er ansvarlig for å gjennomføre anskaffelsen.Hovedtrekkene i prosedyrenKonsulenten skal bistå Luftforsvaret med utleie av personell som skal støtte etablering og kvalitetssikring av vedlikeholdsdokk i 131 Luftving sin Vedlikeholdsskvadron. Konsulenten skal yte bistand i form av en (1) ressurs som skal ha tilegnet 75% kapasitet til kunden under kontrakten. Det vises til konkurransedokumentene for ytterligere informasjon om anskaffelsen.

    Kontakt navn
    June Bjørnvik
    Kontakt telefon
    92667887
    Kontakt e-post
    jbjornvik@mil.no
    Adresse
    Grev Wedels plass 1, 0151 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Total evalueringspris beregnes basert på summen av timepris, multiplisert med estimert årlig uttak for rollen. I tillegg vil total evalueringspris tillegges timepris knyttet til reisetid multiplisert med et antall timer angitt for evalueringsformål. • Kvalitetskontrollør • Timerate reisetid Angitte priser i prisskjemaet skal inkludere alle kostnader tilbyder har forbundet med tjenesten, herunder for eksempel administreringskostnader, reisekostnader ved eventuelt behov for reise til avtalt tjenestested, pålagte kostnader, sosiale kostnader, pendlerkostnader, etc.

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes tilbudte ressurs sin utdannelse, kompetanse og erfaring relevant for kontrakten. Evalueringen baserer seg på grad av oppfyllelse av krav nr 2 og 3, se Bilag 1 Kundens beskrivelse av leveransen. Ved evaluering, vil særlig relevansen av ressursens utdannelse, kompetanse og erfaring tillegges vekt, i tillegg til synliggjort erfaring med aktuelle oppgaver for konsulenten under kontraktens levetid (se Bilag 1, under «Nærmere beskrivelse av bistanden»). Tilbudets samlede relevante kompetanse vil bli vurdert.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner