Anbudsoversikt for Innsamling av husholdningsavfall
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avfallshåndtering
Asker kommune skal inngå tjenestekontrakt om innsamlingskontrakt for Røyken og Hurum. Renovasjonsløsningen består av separate, men også felles todelte oppsamlingsenheter for restavfall og matavfall, og separate oppsamlingsenheter for papir/papp/ drikkekartong (ppd), plastemballasje (mye sekkerenovasjon) og glass- og metallemballasje. Tømming av todelt beholder til rest- og matavfall krever tilpasset påbygg på renovasjonsbil.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Innsamling av husholdningsavfall
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 75 000 000,00 kr
- Varighet
- 42 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak. Norske selskaper: firmaattest Utenlandske selskaper: godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten - og det kreves at selskapet er kredittverdig.
- Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. - Leverandør skal ha relevant erfaring fra tilsvarende oppdrag utført de siste tre årene.