Anbudsoversikt for Kjøp av grunnervervstjenester for prosjektet E18 Vestkorridoren i Bærum kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Statens vegvesen Grunnerverv - Utbygging ønsker tilbud på levering av grunnervervstjenester for prosjektet E18 Vestkorridoren i Bærum kommune. Oppdragsgiver utfører de fleste grunnerverv med egne ressurser, men i perioder med stor belastning er det imidlertid behov for kjøp av denne tjenesten. Formålet med anskaffelsen er å utfylle vegvesenets egne grunnervervsressurser på prosjektet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av grunnervervstjenester for prosjektet E18 Vestkorridoren i Bærum kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Kvalifikasjonskrav 1
Pris
Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.