Anbudsoversikt for Kjøp av kaffemaskiner, kaffebønner, kafferelaterte produkter og vanndispensere

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kaffe- og drikkevareløsninger

Universitetet i Stavanger (UiS) ønsker å inngå en rammeavtale for innkjøp av kaffeautomater, kaffebønner og andre kafferelaterte produkter, samt vanndispensere.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kjøp av kaffemaskiner, kaffebønner, kafferelaterte produkter og vanndispensere
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: • Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. • Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Med skatteattest menes: For norske leverandører: • Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret. For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves god økonomi. Dokumentasjonskrav: Leverandørens(ikke konsernet) årsregnskap inkl. noter med styre- og revisjonsberetning for de to (2) siste år skal vedlegges. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kreve/innhente ytterligere opplysninger for å verifisere om tilbyder har tilstrekkelig finansiell styrke. Dersom regnskap for siste år ikke er ferdigstilt ved kvalifikasjonsfristen, skal midlertidig regnskap for inneværende år vedlegges.
Kvalifikasjonskrav 3

• God gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: • En redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. • En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. • Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Ved bruk av samarbeidspartnere/underleverandører må dette beskrives. • Det skal oppgis referanser hos leverandøren fra tidligere leveranser av tilsvarende størrelse og kompleksitet som det Oppdragsgiver etterspør. Tilbyr skal oppgi navn og kontaktinformasjon (e-post adresse, telefonnummer) til tre eksisterende kunder for brukerreferanser. Oppdragsgiver skal bli gitt muligheter til å kunne kontakte referansepersonene for innhenting av referanseuttalelser. • Tilbyder skal ha etablert et kvalitetssikringssystem for etisk handel, som skal sikre at tilbyder er egnet til å kunne oppfylle kontraktsforpliktelsene for etisk handel, se Bilag 13 (kontraktsvilkår etisk handel). Etiske krav. Med dette menes at tilbyder har metoder for kvalitetssikring, som beskriver hvordan selskapet arbeider for å etterleve etisk handel i virksomheten og i leverandørkjeden. Dokumentasjonskrav: Tilbydere må besvare Bilag A2. Dokumentasjon av delkrav og svarskjema for etisk handel. 1. System for sporbarhet i leverandørkjeden 2. Overordnet risikoanalyse 3. Retningslinjer for etisk handel / Code of Conduct / Supplier Code of Conduct

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner