Registerenheten I Brønnøysund
Dynamisk innkjøpsordning - Testing og testledelse
Registerenheten I Brønnøysund trenger kompetanse for å levere testing og testledelse til en verdi av 95 000 000 NOK.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Statens Vegvesen trenger levering av prøvinger/tester for å oppfylle sine forpliktelser som markedstilsynsmyndighet over 12 måneder til en verdi av 25 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester knyttet til testing av kjøretøy i henhold til bilforordningen (EU) 2018/858 art. 8 nr. 2 for å sikre at kjøretøyene oppfyller gjeldende krav.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRegisterenheten I Brønnøysund trenger kompetanse for å levere testing og testledelse til en verdi av 95 000 000 NOK.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.
FIK, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til begrenset anbudskonkurranse i forbindelse med etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av biler under 7.5t med tilhørende tjenester. Det blir beskrevet mer under punkt 1.3 i konkurransegrunnlaget. FIK er et felles innkjøpskontor for Vestby kommune, Frogn kommune, Ås kommune og Nesodden kommune. Klikk her https://permalink.mercell.com/157416658.aspx
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Øvre Eiker Kommune trenger leverandører for å levere leasing og kjøp av biler inklusive biladministrasjon i Innlandet, Viken, Vestfold og Telemark til en verdi av 964 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra salg eller formidling av salg, leasingtjenester av relevante kjøretøy samt biladministrasjonstjenester, dokumentert via egenerklæring.