Ruter AS
Dynamisk innkjøpsordning produksjon og montering av analoge skilt
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Skilt og tilbehør
Statens vegvesen har inngått kontrakt på kjøp og montering av 6 variable LED-skilt til Otta trafikkstasjon. Oppdragsgiver har også mulighet til å utløse opsjon på kjøp og montering av LED-skilt til Kalplassen kontrollstasjon og Varpet kontrollstasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Lillestrøm Kommune trenger tjenester for arbeidsvarsling, skiltplan og trafikkdirigering, inkludert tilhørende søknadsprosess, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner. Avtalen dekker behov som går utover egenregi og fokuserer på trafikkontrolltjenester. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger leveranse og drift av digitale skilt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter elektroniske oppslagstavler, og leverandører må kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne ordningen. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Statens Vegvesen inviterer leverandører til å søke om opptak i en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen byggeledelse og kontroll av byggearbeider, med en varighet på 4 år. Ordningen er delt inn i tre delkontrakter basert på fagområder: veg, tunnel, og elektro og automasjon. Leverandører kan søke om opptak på en eller flere delkontrakter, og det er ingen begrensning på antall leverandører som kan tas opp. Anskaffelsen omfatter oppgaver knyttet til rollen som byggeleder og kontrollingeniør. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki) trenger skilt, skiltmateriell og oppsettingsutstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranser til flere kommuner i Grenland samt en rekke kommunale og interkommunale selskaper, med leveranser i Vestfold og Telemark. Tildelingskriteriene er pris (70%), miljø (15%) og service (15%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker, samt kontaktinformasjon.