Anbudsoversikt for KK - Rammeavtale, vikartjenester innen helse- og omsorgsektoren.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Utleie av medisinsk personell
Kristiansund kommune skal på vegne av Kristiansund-, Molde-, Rauma-, Aukra-, Smøla-, Tingvoll og Hustadvika kommune inngå rammeavtale på kjøp av vikartjenester innen helse- og omsorgsektoren. Rammeavtalen skal vare fra oktober 2020 til oktober 2021 med opsjon for forlengelse med 1 + 1 + 1 år. Tilbudsfrist er satt til 7. september 2020. Frist for å stille spørsmål til konkurransen er onsdag 19. august 2020. Kontaktperson er på ferie frem til mandag 10. august og vil derfor ikke svare ut evt spørsmål før i slutten av uke 33.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- KK - Rammeavtale, vikartjenester innen helse- og omsorgsektoren.
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 130 000 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Skatteattest. Leverandør skal legge frem skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare dersom leverandøren er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 mndr regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta konkurransen for å levere tilbud. Leverandøren skal tilfredsstille vilkårene for å bli registrert i arbeidstilsynets register, jf. FOR 2008-06-04 nr. 541: Forskrift om bemanningsforetak § 5. Dette kravet gjelder også for evt. underleverandører som medvirker til å oppfylle kontrakten Utskrift fra register for bemanningsforetak eller kopi av melding til Arbeidstilsynet, inkludert dokumentasjon for at registreringskravet er oppfylt. Slik utskrift skal også leveres for eventuelle underleverandører som medvirker til å oppfylle
Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Informasjon vedrørende kredittrating vil oppdragsgiver selv innhente via kredittinformasjonsselskapet Bisnode Credit Pro (soliditet.no). Det er på den bakgrunn ikke nødvendig å innlevere disse opplysningene. Bisnode Credit Pro inneholder nøkkelinformasjon om alle foretak i Norge. Leverandør anmodes om å undersøke at det ligger slik informasjon i Bisnode Credit Pro. Kredittvurdering baserer seg på siste kjente regnskapstall.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Leverandør skal ila siste år (fra 1. juni. 2019-1. juni 2020), ha levert totalt 25 000 vikartimer innen helsearbeid Bekreftet leveranse av min 20 000 sykepleietimer levert, samt minimum 5 000 timer levert innen hjelpepleier, helsefagarbeider/ vernepleier/ ufaglært i samme periode. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren skal være sertifisert med ISO 9001, dersom leverandør har tilsvarende ordning skal dette oppgis. Sertifiseringsbevis skal legges ved. Dersom leverandør har tilsvarende sertifiseringsordning skal dette oppgis om og dokumentasjon skal legges ved. Leverandøren skal være sertifisert med ISO 14001 eller EMAS. Sertifiseringsbevis legges ved. Dersom annen tilsvarende ordning skal dette oppgis om og dokumentasjon skal legges ved. Det vil være opp til oppdragsgiver å avgjøre om dette er tilstrekkelig som erstatning for ISO 14001 eller EMAS.