Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Hordaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Metro Branding for levering av kommunikasjonstjenester til NDLA, med fokus på strategisk kommunikasjon, merkevare- og omdømmebygging samt markedsføring. Tjenestene skal leveres i Vestland, og avtalen har en total verdi på 6 millioner kroner. Konkurransen hadde 10 deltakere, og tildelingskriteriene var basert på kvalitet og pris, med henholdsvis 50% og 25% vektlegging.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Metro Branding AS
Andre tilbydere
  • Headspin AS
  • Knowit Experience Bergen AS
  • Mannheimer AS
  • Nucleus AS
  • Omega 365 Design AS
  • Siste Skrik Kommunikasjon AS
  • Tante Randi Reklamebyrå AS
  • Tibe Molde AS
  • Try Råd AS
Kontraktsverdi
6 000 000 kr

Om anbudet

    Anskaffinga gjeld kjøp av bistand til teamet som arbeider med kommunikasjon og marknad i NDLA. Leverandøren skal levera løypande bistand kva gjeld strategisk kommunikasjon, merkevare- og omdømebygging og marknadsføring. Herunder ligger bistand til å identifisere og prioritere aktiviteter innen merkevarebygging. Leverandøren skal også kunne utvikle, produsere og gjennomføre ulike marknadsføringstiltak.

    Kontakt navn
    Jenny Moberg Jarning
    Kontakt telefon
    +47 552 39 000
    Adresse
    ,

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner