Anbudsoversikt for Kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
PR- og kommunikasjon
I Norge bor over 11 500 barn og unge i fosterhjem. Antall barn i fosterhjem har økt med over 30 prosent de siste ti årene. Det overordnede målet er at vi til enhver tid har tilstrekkelig med fosterhjem. I dette ligger at ingen barn skal vente på fosterhjem etter at beslutning om fosterhjemsplassering er fattet. Kampanjer og markedsføring er et av flere virkemidler for å nå disse målene. Bufdir har ansvaret for nasjonale kampanjer og markedsføringstiltak knyttet til fosterhjemsrekruttering, og for å koordinere dette arbeidet med regionene. Videre har hver region ansvaret for egne regionale kampanjer og markedsføringstiltak. I forbindelse med denne oppgaven ønsker Bufdir å inngå rammeavtale for kommunikasjonsrådgivningstjenester med èn leverandør. Oppdragene i rammeavtalen omfatter bl.a. strategisk rådgivning, utvikling, gjennomføring og evaluering av kampanjer, særlig i digitale og sosiale medier, mediebyråtjenester og produksjon av kampanjemateriell.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 56 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag