Anbudsoversikt for Kontor- og institusjonsmøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale på levering av kontor- og institusjonsmøblement og -inventar til OFAs medlemmer. Bibliotekinventar er ikke en del av denne avtalen. Dersom ny rammeleverandør ikke kan tilby samme produkt som oppdragsgiver har, står oppdragsgiver fritt til å gjøre suppleringskjøp. Dersom brukerne av reelle grunner ikke kan benytte seg av produkt i tilbyders sortiment kan oppdragsgiver benytte andre leverandører. Spesialprodukter/nisjeprodukter som er særlig interessant for enkelte av brukerstedene, og andre produkter som ikke finnes i valgte leverandørs sortiment, kan unntas fra avtalen. Inntil 20% av volumet kan også unndras avtalen ved særskilte grunner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Kontor- og institusjonsmøbler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 80 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
1: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å håndtere kontrakten 3: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. 4: Leverandøren skal ha gode rutiner og styringssystemer for å sikre minimal miljøbelastning.