Anbudsoversikt for Kontor- og institusjonsmøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale på levering av kontor- og institusjonsmøblement og -inventar til OFAs medlemmer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kontor- og institusjonsmøbler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 80 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å håndtere kontrakten. Krav 3: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. krav 4: Leverandøren skal ha gode rutiner og styringssystemer for å sikre minimal miljøbelastning.