Anbudsoversikt for Kontor- og institusjonsmøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale på levering av kontor- og institusjonsmøblement og -inventar til OFAs medlemmer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontor- og institusjonsmøbler
Kategori (CPV)
Estimert verdi
80 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å håndtere kontrakten. Krav 3: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. krav 4: Leverandøren skal ha gode rutiner og styringssystemer for å sikre minimal miljøbelastning.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner