Brief

Kontormøbler og -utstyr

Sykehusinnkjøp HF trenger kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til helseforetakene i Norge gjennom en dynamisk innkjøpsordning, som fungerer som et supplement til eksisterende rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter møbler, inventar og husholdningsmaskiner, og er en del av en rammeavtale. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget under punkt 5.1, 5.2 og 5.3.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det skal etableres en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til helseforetakene i Norge. Den dynamiske innkjøpsordningen etableres som et supplement til eksisterende rammeavtaler. Klikk her https://permalink.mercell.com/181979064.aspx

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren må være egnet til å utøve den profesjonelle aktiviteten.

    Leverandørens økonomiske og finansielle stilling må være tilfredsstillende.

    Leverandørens tekniske og faglige evne må være tilfredsstillende.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til helseforetakene i Norge

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner