Cobrief Logo
Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Trondheim kommune trenger kjøp og levering av møbler, inkludert institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. Leverandøren skal ha erfaring fra lignende oppdrag, systemer for kvalitetsstyring for møbelleveranser til proffmarkedet (ISO 9001 sertifisering aksepteres), og et system for styring og sporing av produkters opphav. I tillegg kreves det at leverandøren benytter miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Lindbak Office AS, Lekolar AS, Rom For Flere AS, EFG HOV+DOKKA AS, Input Interior Norway AS og Senab Eikeland Midt-nord AS har lignende kontrakter i dag.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trondheim kommune innbyr til begrenset anbudskonkurranse i forbindelse med etablering av dynamisk innkjøpsordning (DPS/DIO) for møbler. Kjøp av møbler under kr 800 000 eks. mva. for det enkelte området kjøpes på rammeavtaler. Dynamisk innkjøpsordning benyttes ved enkeltkjøp fra og med kr 800 000 eks. mva for de ulike avtaleområdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler. Klikk her https://permalink.mercell.com/167260509.aspx

    Kontakt navn
    Vibeke Klock Fleten
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Kredittvurdering av leverandøren. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet. Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti. Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet.

    Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag.

    Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring for håndtering av møbelleveranser for proffmarkedet.

    Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av og ha kontroll over tilbudte produkters opphav, inkludert råvarer og komponenter.

    Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner