Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Trondheim kommune innbyr til begrenset anbudskonkurranse i forbindelse med etablering av dynamisk innkjøpsordning (DPS/DIO) for møbler. Kjøp av møbler under kr 800 000 eks. mva. for det enkelte området kjøpes på rammeavtaler. Dynamisk innkjøpsordning benyttes ved enkeltkjøp fra og med kr 800 000 eks. mva for de ulike avtaleområdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler. Klikk her https://permalink.mercell.com/167260509.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune
Kategori (CPV)
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.
Kvalifikasjonskrav 2

Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet, se www.datatilsynet.no Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti. Leverandørens etableringsdato: Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Krav til kvalitetsstyring: Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring for håndtering av møbelleveranser for proffmarkedet. Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Tilstrekkelig dokumentasjon av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Krav: Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av og ha kontroll over tilbudte produkters opphav, inkludert råvarer og komponenter. Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner