Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kontormøbler og -utstyr
Anskaffelsen gjelder kjøp av kontormøbler og løst inventar til Fylkesmannen i Oslo og Viken sitt kontorsted i Drammen. Kontoret i Drammen skal flytte inn i nytt kontorlokalet i Doktor Hansteinsgate 9, Drammen. Det er planlagt med innflytning 01.12.2020. Levering, montering og utplassering av kontormøbler og løst inventar skal skje i perioden 09.11.2020-30.11.2020. Fylkesmannen i Oslo og Viken (Drammen) har kontorplass i 4 og 5 etasje med om lag 145 arbeidsplasser.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProResultat
- Vinner
- Input Interior Norway AS
- Antall mottatte tilbud
- 8
- Kontraktsverdi
- 2 000 538 kr
Om anbudet
- Kontakt navn
- Kjersti Fosse
- Kontakt telefon
- +47 47912070
- Kontakt e-post
- kjfos@fmfa.fylkesmannen.no
- Adresse
- Vogts gate 17, 1532 MOSS
Anskaffelsen gjelder kjøp av kontormøbler og løst inventar til Fylkesmannen i Oslo og Viken sitt kontorsted i Drammen. Kontoret i Drammen skal flytte inn i nytt kontorlokalet i Doktor Hansteinsgate 9, Drammen. Det er planlagt med innflytning 01.12.2020. Levering, montering og utplassering av kontormøbler og løst inventar skal skje i perioden 09.11.2020-30.11.2020. Fylkesmannen i Oslo og Viken (Drammen) har kontorplass i 4 og 5 etasje med om lag 145 arbeidsplasser.
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Produktets egnethet
Se hele utlysningen
- Tittel
- Kontormøbler og løst inventar til Fylkesmannen i Oslo og Viken, kontorsted Drammen
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)