Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Arrangementstjenester
Ringerike kommune har inngått en rammeavtale med BADEHOTELLET AS for levering av konferansetjenester med og uten overnatting. Avtalen dekker konferanser både innenfor og utenfor Ringerike og omegn, og er delt inn i to områder: konferanser med overnatting og konferanser uten overnatting. Rammeavtalen har en maksimal verdi på 20 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris og kvalitet, inkludert service, matfilosofi, og fasiliteter som konferanserom og parkeringsmuligheter. Totalt deltok syv leverandører i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Ringerike kommune, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale på konferansetjenester med og uten overnatting.Rammeavtalen skal sikre oppdragsgiver nødvendig kapasitet og god kvalitet og service i forbindelse med konferanse med overnatting og dagskonferanser.Det er vanskelig å estimere volum på kontrakten, men rammeavtalen har en maksimal verdi på NOK 20.000.000.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalen er delt inn i to områder, og i kategorier. Område 1 vil gjelde konferanser med overnatting. Område 2 vil gjelde konferanser uten overnatting. Tilbydere som ønsker å levere tilbud på begge områdene kan gjøre dette ved og fylle ut pris på begge områdene i prisskjema.Område 1 Konferanse med overnatting og dagpakke. Dette gjelder kategori 1 og 2. I dette området vil oppdragsgiver inngå kontrakt med inntil 12 leverandører.Kategori 1: Konferanse med overnatting innenfor Ringerike og omegn.Kategori 2: Konferanse med overnatting utenfor Ringerike og omegn (se liste over ønskede lokasjoner).Område 2Konferanse med kun dagpakke (dvs. uten overnatting). Dette gjelder kategori 3. I dette området vil oppdragsgiver inngå kontrakt med inntil 5 leverandører.Kategori 3: Konferanse med kun dagpakke innenfor Ringerike og omegn.
Det skal oppgis priser i den rekkefølge som er forespurt i vedlegg 2. Prisen skal oppgis i NOK eks. mva. Prisene skal være faste første avtaleår. Oppdragsgiver aksepterer ingen form for gebyrer, dette i form av fakturagebyr, miljøgebyr, administrasjonsgebyr o.l. Alle avgifter eller gebyrer skal være tatt hensyn til og innkalkulert i tilbudsprisen. Leverandør skal vedlegge utfylt prisskjema, Vedlegg 2.
Beskrivelse
Under dette kriteriet vurderes kvalitet basert på service, matfilosofi og fasiliteter. For service legges vekt på oppfyllelse av kravene under punkt 9 i kravspesifikasjon i Mercell. For mat legges vekt på tilbyders matfilosofi, næringsinnhold i maten og bruk av lokale leverandører. For fasiliteter legges vekt på generelle fasiliteter, konferanserom (størrelse, utforming, dagslys, takhøyde), mingleområder og parkering (egen parkeringsplass, lademuligheter for elbil). Leverandør skal redegjøre for disse momentene i Vedlegg 1.
Delkriterier
Beskrivelse
Det legges vekt på oppfyllelse av kravene under punkt 9 i kravspesifikasjon i Mercell.
Beskrivelse
Beskriv tilbyders matfilosofi. Det legges vekt på hvorvidt det tas hensyn til næringsinnhold i maten og i hvilken grad det benyttes lokale leverandører.
Beskrivelse
Beskriv tilbyders fasiliteter. Det vil legges vekt på: Generelle fasiliteter, Konferanserom (Størrelse og utforming, Tilgang til dagslys i konferanserom, Takhøyde konferanserom), Mingleområder tilknyttet aktuelle konferanser, Parkering (Hvorvidt det finnes egen parkeringsplass i tilknytning til lokalene, og om det finnes lademuligheter for elbil).