Anbudsoversikt for Kvalifisering - Anskaffelse av innkjøps- og fakturaløsninger for NAV

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

For å bidra til at NAV når sine hovedmål har Arbeids- og velferdsdirektoratet igangsatt et tverrfaglig arbeid for å digitalisere og effektivisere prosessene innen virksomhetsøkonomi. Målsettingen er å sikre pålitelig og korrekt styringsinformasjon og regnskap. NAV har i dag ingen enhetlig innkjøpsløsning og eksisterende fakturasystem er basert på utdatert teknologi.   Arbeids- og velferdsetaten skal derfor gjennomføre anskaffelse av  skytjenester for innkjøps- og fakturaløsninger (SaaS). Anskaffelsen skal gjøre det mulig for NAV å etablere helhetlige og effektive ende-til-ende prosesser for innkjøp og faktura nå og i fremtiden.  Hensikten er å; - Redusere tidsbruk til innkjøp og fakturabehandling - Påse at NAV har riktige priser og betingelser ved innkjøp -  Sikre bedre styringsinformasjon og sporbarhet på innkjøp og fakturabehandling

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Tietoevry Norway AS
  • Vieri Purchasing AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
84 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Kvalifisering - Anskaffelse av innkjøps- og fakturaløsninger for NAV
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner