Cobrief Logo
Brief

Trondheim Kommune trenger et optimaliseringsverktøy for arbeidslister i kommunale helsetjenester. Verktøyet skal lette det manuelle arbeidet for driftsplanleggere ved å spare tid på administrering av arbeidslister og transport mellom pasientbesøk, samt gi ansatte bedre oversikt, forutsigbare transportruter, bedre fordeling av belastning og mulighet til å bruke rett kompetanse til rett besøk. Løsningen skal hente informasjon fra EPJ (Helseplattformen) og turnussystemet (GAT), kombinere disse dataene og levere optimaliserte arbeidslister tilbake til EPJ. Anskaffelsen omfatter ansatte i Trondheim kommunes kommunale helsetjenester, og andre kommuner som benytter Helseplattformen kan tiltre avtalen. Konkurransen gjennomføres med forhandling i to trinn.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Virksomhetsområdet for hjemmebaserte tjenester, og Innkjøpstjenesten heretter kalt Kunden, inviterer på vegne av Trondheim kommune, til konkurranse med forhandling (FOA Del l og Del III) om inngåelse av avtale for levering av optimaliseringsverktøy for arbeidslister i kommunale helsetjenester. Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Kunden velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere inn tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene. Anskaffelsen er omfattet av lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974 (FOA) med eventuelle senere endringer. For denne anskaffelsen gjelder forskriftens Del I og Del III. TilleggsopplysningerLeverandøren kan skriftlig stille spørsmål om konkurransegrunnlaget og kvalifikasjonsgrunnlaget fra Kunden innen 20.01.2025, kl 12.00. Spørsmål vil bli besvart av Kunden senest 3-5 dager etter fristens utløp. Det vil ikke besvares noen spørsmål i uke 52 og uke 1.Hovedtrekkene i prosedyrenOptimaliseringsverktøy for arbeidslister i kommunale helsetjenester. Målet er å lette det manuelle arbeidet driftsplanleggerne utfører daglig gjennom å spare tid på administrering av arbeidslister og tid brukt på transport mellom pasientbesøk. I tillegg skal systemet gi ansatte muligheten til å få mer oversikt over dagen, forutsigbare transportruter (arbeidslister), bedre fordeling av belastning og mulighet til å bruke rett kompetanse til rett besøk. Løsningen skal hente informasjon om pasient og oppdragstype fra EPJ (for tiden Helseplattformen) og informasjon om hvilke ansatte som er på jobb fra turnussystemet (GAT). Data fra disse skal kombineres i optimaliseringsverktøyet, og levere optimaliserte arbeidslister tilbake til EPJ. Anskaffelsen omfatter ansatte i Trondheim kommunes kommunale helsetjenester. Andre kommuner som benytter Helseplattformen som EPJ-system, skal ha en rett til å tiltre denne avtalen, med separate tjenesteavtaler med leverandøren basert på denne avtalens vilkår og priser.

    Kontakt navn
    Sissel Håvåg
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner