Hadsel Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av skolebøker - Hadsel kommune
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Oppdragsgiver i denne konkurransen er Råde kommune på vegne av kommunene Våler, Moss, Rygge ogRåde (heretter kalt oppdragsgiver). Generell informasjon om oppdragsgiverfinnes på: www.rygge.kommune.no www.råde.kommune.no www.valer-of.kommune.no www.moss.kommune.no Disse kommunene er samlet ingen egen juridiskenhet. Det vil derfor bli laget separate avtaler mellom hver av desamarbeidende kommunene og leverandøren. KommuneneMoss og Rygge slås sammen til én kommune pr. 01.01.2020. Rammeavtalen skalkunne gjøres gjeldende for den nye kommunen fra denne dato. Ref. pkt. 1.3 iKravspesifikasjon. Dersomnoen av kommunene i løpet av avtaleperioden skulle skille ut deler av driftentil egne rettssubjekter (f.eks. aksjeselskap, stiftelse el) skal disse haopsjon på innen rimelig tid å kunne tilknytte seg inngått avtale påopprinnelige vilkår. Eventuell utskillelse vil kunne redusere leveransensomfang.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Nordland fylkeskommune trenger en felles plattform for innkjøp av digitale læremidler og lisensbaserte læringsressurser til bruk i den videregående skolen, med en rammeavtale over 2+1+1 år. Den anslåtte anskaffelsesverdien over 4 år er 12,4 millioner kroner, med et maksimalt uttak på 20 millioner kroner. Plattformen skal gi tilgang til oppdaterte læremidler i tråd med fagfornyelsen, støtte lærernes pedagogiske frihet, og tilby enkle rutiner for valg, bestilling, lisensstyring og betaling. Det er også viktig med forutsigbare kostnader, konkurransedyktige priser, samt ivaretakelse av informasjonssikkerhet og personvern. Anskaffelsen skal leveres i Nordland.
Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i Norge, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for innkjøp og innkjøpssystem for e-bøker og e-lydbøker til Fylkesbiblioteket, samt bibliotekene på de videregående skolene og folkebibliotekene. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet, begge med en vekt på 50%. Det er ingen krav til klima- og miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk.
Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni trenger levering av kontor- og skolemateriell, samt papir- og plastprodukter til kommunene Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord i Nord-Troms. Rammeavtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner over avtaleperioden. Tildelingskriteriene inkluderer pris (30%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (25%), samt klima og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.