Anbudsoversikt for Levering av velferdsteknologi

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Sentral teknoligiplattform, responssenter og sensorteknologi. Kunden ønsker derfor å inngå avtale med en leverandør om levering og vedlikehold av en Velferdsteknologiløsning som er fremtidsrettet og som dekker deltagerkommunenes behov i en digitalisert hverdag med fokus på velferdsteknologiske løsninger innen pleie- og omsorgssektoren. Løsningen skal også ivareta elektronisk samhandling mellom kommunene og eksterne aktører, både offentlige og private. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til Del 2_SSA-L_Bilag 1_Oppdragsgivers kravspesifikasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Levering av velferdsteknologi
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Tilbyderen kan vise til sin økonomiske og finansielle stilling med et hvert dokument som Oppdragsgiver kan akseptere, f.eks. «kredittrating» ikke eldre enn 6 måneder fra anerkjent kredittratingvirksomhet, årsregnskap fra siste 3 år med revisors beretning og noter eller relevante garantier. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen. Krav 2: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. Utenlandske tilbydere skal ikke levere skatteattest. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav 1: Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjon: En beskrivelse av tekniske personell/ enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom sin beskrivelse. Leverandøren kan dokumentere gjennomføringsevne ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen. Krav 2: Erfaring Leverandøren må ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag, det vil si god erfaring med implementering, idriftsettelse, support og vedlikehold av tilsvarende løsninger. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil tre mest sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere: • Mottaker (navn, telefon og e-post) • Oppdragets omfang og verdi • Leveringstidspunkt og varighet • Beskrivelse av leveransen Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom sin beskrivelse. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Benytt Del 1A Vedlegg 4. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen. Krav 3: Kvalitetsstyring Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring. Dokumentasjon: Beskrivelse av firmaets rutiner vedørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, kontinuerlig forbedring, ressursstyring og ledelsens ansvar. Om leverandøren innehar gyldig ISO 9001 sertifikat aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner