Anbudsoversikt for Markedsdialog for rammeavtale for kjøp og vedlikehold av basis programvarelisenser med tilhørende…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Bærum kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for kjøp og vedlikehold av basis programvarelisenser med tilhørende tjenester, inkludert support og rådgivning for lisensporteføljen. Leverandører inviteres til et informasjonsmøte i Kommunegården i Sandvika, samt mulighet for 1:1 møter for å gi innspill og stille spørsmål. Deltakere vil få tilsendt utkast til konkurransegrunnlaget for å gi tilbakemeldinger før kunngjøring av konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Markedsdialog for rammeavtale for kjøp og vedlikehold av basis programvarelisenser med tilhørende tjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tor Inge Stokke
Kontakt telefon
+47 67504050
Adresse
Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Lokasjon
Estimert verdi
450 000 000,00 kr
Beskrivelse
Bærum kommune inviterer til markedsdialog i forbindelse med planlagt anskaffelse av rammeavtale for kjøp av basis programvarelisenser og programvarevedlikehold og tilhørende tjenester. Avtalen planlegges å omfatte både eksisterende og fremtidige lisenser innenfor områdene som inngår i kravspesifikasjonen til Bærum kommune. Rammeavtalen planlegges også å omfatte support og rådgivningstjenester for lisensporteføljen til Bærum kommunes IT-avdeling (IT Tjenesteleveranse), samt de tjenester IT tjenesteleveranse leverer. Oppdragsgiver har planlagt å inngå rammeavtale med en leverandør for å sikre en samlet og effektiv styring, rådgivning og support av basis lisensportefølje. Det ligger forventninger i avtalen til strategisk bistand knyttet til kjøp og vedlikehold av lisenser og forhandlingsstøtte ved behov. Leverandører inviteres til felles kort informasjonsmøte i Kommunegården i Sandvika for orientering om kommende planlagte anskaffelse den 23.04.2025 kl. 09:00 – 10.00. Leverandører som er interessert i et kort 1:1 møte med Bærum Kommune kan melde sin interesse. 1:1 møtene gjennomføres samme dag (23.04.2025). Hvis det bli flere påmeldte enn vi har satt av tid til så settes det av en ekstra dag til 1:1 møter.
For 1:1 møte vil det være anledning for Leverandør til å informere og/eller stille spørsmål til Kunden.
Det vil bli skrevet referat fra både informasjonsmøtene og 1:1 møtene. De Leverandørene som deltar på markedsdialogen vil i etterkant av møtet få tilsendt deler av utkast til konkurransegrunnlaget for planlagt konkurranse, slik at de har mulighet til å gi innspill på konkurransegrunnlaget før konkurransen kunngjøres. Frist for påmelding til Dialogkonferanse og 1:1 møter er: 15.04.2025. Påmeldinger sendes som melding på saken i Mercell.
Oppdragsgiver ønsker evt. tilbakemeldinger fra Leverandører på planlagt anskaffelse og utkast til konkurransedokumenter innen: 07.05.2025 kl. 16:00 For nærmere informasjon om Bærum kommune, se www.baerum.kommune.no Møtene vil gjennomføres i Kommunegården i SandvikaAdresse: Arnold Haukelands plass 10, 1338 Sandvika

Tidslinje

  1. Kunngjøring av planlegging

    3. apr. 2025, 07:26

  2. Planlagt konkurransestart

    20. mai 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner