Bærum kommune ser etter en IT-løsning for spesialpedagogisk tjeneste barnehage (SPTB), og vi ønsker i den forbindelse dialog med markedet for å få oversikt over tilgjengelige løsninger, deres muligheter og om de kan støtte våre krav. Selve anskaffelsene vil finne sted høsten 2025. Vi inviterer til markedsdialog i form av én til én dialogmøter. Vi ønsker å få kunnskap fra leverandørene om:ulike løsninger som kan møte ett eller flere av våre behov/krav nevnt overprismodelleren demonstrasjon av leverandørens løsning(er) og hvordan de kan støtte arbeidsprosesser i SPTB og samarbeid på tvers av tjenesterLeverandørene må utarbeide en presentasjon som skal danne grunnlag for dialog i møtet. Presentasjonen sendes Bærum kommune i etterkant. Innspill som kommer frem i denne prosessen vil kunne bli brukt i utarbeidelsen av konkurransegrunnlaget i den kommende anskaffelsen. Det presiseres at innspill gitt i dialogprosessen er unntatt offentlighet og vil bli behandlet konfidensielt.
Det er aktuelt med dialog i uke 34 eller 35/2025. Dato og klokkeslett kommer vi tilbake til etter påmeldingsfrist.
Møter gjennomføres i Kommunegården i Sandvika (Arnold Haukelandsplass 10, 1338 Sandvika), og det settes av cirka 1,5 time per leverandør. Påmeldte leverandører vil motta spørsmål knyttet til sentrale behov i forkant av møtet.
Påmeldingsfrist: 15. juli 2025 kl. 12:00.
Påmelding skal gjøres gjennom kommunikasjonsløsningen (meldinger) i Mercell.
For nærmere informasjon om Bærum kommune, se www.baerum.kommune.no