Anbudsoversikt for Markedsdialog utprøving av verktøy til fjernsupport
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
NAV utfører en undersøkelse for å få kjennskap til markedet for IT-verktøy til bruk med henblikk på å yte fjernsupport til personer med nedsatt funksjonsevne i en eller annen forstand eller grad. Fjernsupporten retter seg mot tekniske hjelpemidler som kan kobles til internett. Fjernsupporten skal ytes i tilfeller der service kan gjøres mer effektiv eller kvalitativt bedre enn service gjennom fysisk oppmøte fra tekniker eller enn ved innsending av hjelpemiddelet til hjelpemiddelsentralen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Markedsdialog utprøving av verktøy til fjernsupport
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 32232000 Videokonferanseutstyr
- 50300000 Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet PCer, kontorutstyr, telekommunikasjon og AV-utstyr
- 72222300 IT-tjenester
- 72230000 Utvikling av kundespesifisert programvare
- 72253200 Systemsupport
- 72261000 Programvaresupport
- 72267100 Vedlikehold av IT-programvare
- 72267200 Reparasjon av IT-programvare
- 72315100 Support av datanettverk
- Estimert verdi
- 1 500 000,00 kr