Anbudsoversikt for Matlevering til Haramssenteret inkl. drift av produksjonskjøkken og kafeteria

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Kantine- og cateringvirksomhet

Haram kommune har avlyst konkurransen om en tjenesteavtale for levering av mat til beboere på Haram omsorgssenter og i omsorgsboligene, samt til brukere av dagsentertilbudet på Haramssenteret, inkludert drift av produksjonskjøkken og kafeteria. Avtalen skulle dekke lokaler i Brattvåg, Møre og Romsdal, med fokus på restaurant- og serveringstjenester. Konkurransen ble avlyst da ingen tilbud eller forespørsler om deltakelse ble mottatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Ingen tilbud, forespørsler å delta eller prosjekter er mottatt
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Matlevering til Haramssenteret inkl. drift av produksjonskjøkken og kafeteria
Tildelingskriterium 1
Pris
Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i Vedlegg 5 Prisskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt Vedlegg 5 Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal inkludere alle kostnader leverandøren har i forbindelse med gjennomføringen av oppdraget, herunder blant annet administrasjonsgebyrer, skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig reisevirksomhet etc.
Tildelingskriterium 2
Gjennomføring og organisering
Det vil gjøres en helhetlig vurdering av hvordan leverandøren vil gjennomføre oppdraget, hvor følgende elementer vil vektlegges særskilt: 1. Gode rutiner og system for å følge opp og dokumentere at maten produseres og serveres i tråd med nasjonale kostråd. 2. Gode og fleksible rutiner for å sikre tilgjengelighet på nødvendig spesialkost til enhver tid. 3. Konsept for kafeteriaen på Haramssenteret, herunder sosiale/kulturelle tiltak til kafeteriaen. 4. Åpningstider for kafeteriaene utover minstekravene i Bilag 1. 5. Hvorvidt leverandøren har en organisering som er tilpasset oppdraget, med klare roller og klar ansvarsfordeling. 6. Tilbudt kafeteria-ansvarliges kompetanse og erfaring av relevans for rollen. Det vil legges særskilt vekt på erfaring med å drifte serveringssted. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjonskravet for pkt. 1-5 fremgår av Vedlegg 6 Gjennomføring og organisering. Leverandøren gir sin besvarelse av tildelingskriteriet i dette dokumentet. Informasjon om sidetallsbegrensning fremgår av vedlegget. Som dokumentasjon for pkt. 6 skal det leveres CV for tilbudt kafeteria-ansvarlig, som inneholder en beskrivelse av vedkommendes relevante kompetanse og erfaring fra tidligere oppdrag/arbeidsforhold. Dette punktet dokumenteres gjennom utfyllelse av Vedlegg 7 – CV for kafeteria-ansvarlig. Leverandøren kan bruke egen CV-mal, så lenge informasjonen som etterspørres i oppdragsgivers CV-mal fremkommer av CV-en.
Tildelingskriterium 3
Klima- og miljøhensyn
Det vil gjøres en helhetlig vurdering av leverandørens forpliktende tiltak for å ivareta miljøhensyn og redusere klimautslipp i kontraktsperioden, eksempelvis knyttet til maksutslipp per måltid, andel av frukt/grønt per tallerken, reduksjon av matsvinn både for kafeteriaen og ifm. matlevering, grad av bruk av engangsartikler og emballasje, og transport ifm. levering av mat til hjemmeboende. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjonskravet fremgår av Vedlegg 8 Klima og miljø. Tildelingskriteriet dokumenteres gjennom utfyllelse av dette. Informasjon om sidetallsbegrensning fremgår av vedlegget.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner