Søkeresultater for Inventura AS

  1. /
  2. Inventura AS

Viser 1-25 av 43 resultater

  1. Inventura AS

    Verktøy (programvare) til utførelse av Integrity Due Diligence (IDD-verktøy) - Veiledende kunngjøring og invitasjon til markedsdialog

    Inventura AS planlegger anskaffelsen av et verktøy for utførelse av Integrity Due Diligence (IDD-verktøy) og inviterer interesserte leverandører til å delta i markedsdialog før den fremtidige konkurransen lyses ut. Leverandører kan søke om å delta i kommende markedsdialogmøter for å gi innspill til anskaffelsen.

    NorgePlanlegging12. mai 2025
  2. Inventura AS

    Matlevering til Haramssenteret, inkl. drift av produksjonskjøkken og kafeteria

    Inventura AS har inngått en tjenesteavtale med ISS Facility Services AS for levering av mat til beboere på Haram omsorgssenter og i omsorgsboligene, samt til brukere av dagsentertilbudet på Haramssenteret i Møre og Romsdal. Avtalen inkluderer også drift av et produksjonskjøkken og en kafeteria på Haramssenteret. Den totale verdien av avtalen er 36 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av rutiner for matproduksjon i tråd med nasjonale kostråd, fleksible rutiner for spesialkost, samt tiltak for å ivareta miljøhensyn og redusere klimautslipp. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    NorgeResultat22. apr. 2025
  3. Inventura AS

    Matlevering til Haramssenteret inkl. drift av produksjonskjøkken og kafeteria

    Haram kommune har avlyst konkurransen om en tjenesteavtale for levering av mat til beboere på Haram omsorgssenter og i omsorgsboligene, samt til brukere av dagsentertilbudet på Haramssenteret, inkludert drift av produksjonskjøkken og kafeteria. Avtalen skulle dekke lokaler i Brattvåg, Møre og Romsdal, med fokus på restaurant- og serveringstjenester. Konkurransen ble avlyst da ingen tilbud eller forespørsler om deltakelse ble mottatt.

    NorgeResultat29. jan. 2025
  4. Inventura AS

    Invitasjon til markedsdialog: Leverandør av IDD-risikovurderinger

    Statnett SF planlegger anskaffelsen av tjenester for Integrity Due Diligence (IDD) risikovurderinger og inviterer leverandører til en markedsdialog for å utforske tilgjengelige løsninger. Leverandører kan delta i en åpen dialogkonferanse og inntil seks en-til-en møter, hvor de kan presentere sine metoder og løsninger. De som ikke får plass til møter, kan sende inn skriftlige svar på spesifikke spørsmål til Statnett SF etter konferansen.

    NorgePlanlegging3. des. 2024
    2. des. 2024(Utgått)
  5. Inventura AS

    E61 Prosess og maskin - Prekvalifisering

    Inventura AS trenger kompetanse innen prosess og maskin for å levere et renseanlegg og råvannspumpestasjon til en verdi av 78 000 000 NOK. Anbudet inkluderer arbeid med etablering av renseanlegg i Fremmerholen, råvannspumpestasjon ved Brusdalsvatnet, samt transportsystem som inntaks- og overføringsledninger. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra minst tre lignende prosjekter de siste ti årene, med detaljert dokumentasjon på utførte arbeider, tidspunkt for leveransen og kontraktens verdi.

    NorgeKonkurranse13. sep. 2023
    16. okt. 2023(Utgått)
    78 000 000 kr
  6. Inventura AS

    Forsknings- og utviklingsprosjekt for nytt instrument til endoskopisk fedmebehandling ved Oslo Universitetssykehus

    Avtalen gjelder kjøp av tjenester til et forskningsprosjekt (Slimstich-prosjektet) for et nytt medisinsk instrument til endoskopisk fedmebehandling v/Oslo Universitetssykehus (OUS). Avtalen skal inngås etter Statens standardavtale (SSA-O (Oppdragsavtale)). Avtalen har estimert oppstart i juni/juli 2023, med varighet til oktober 2025 inklusive opsjoner. Avtalens maksimale verdi er på kr. 4,2 MNOK.

    NorgeResultat7. juni 2023
  7. Inventura AS

    Nytt lagerbygg til det samiske nasjonalteateret Beaivvas

    Det samiske nasjonalteateret Beaivváš skal flytte inn i et nytt teaterhus i 2024 og skal i forbindelse med dette etablere et fjernlager. Større og flere produksjoner krever modernisering og større kapasitet for oppbevaring og sikrere håndtering av scenemateriell. Oppdragsgiver ønsker i den forbindelse å anskaffe en totalentreprenør for prosjektering og oppføring av et lagerbygg i Hannomaras næringsområde A1.

    NorgeKonkurranse29. mars 2023
    27. apr. 2023(Utgått)
  8. Inventura AS

    Arkitektur- og designhøgskolen - Rammeavtale for møbler

    I forbindelse med ombygging og renovering av et av områdene på skolen skal det anskaffes møbler og inventar. Anskaffelsen omfatter kjøp, levering og montering (på angitt adresse og sted) av: - Bord (Hev-senk bord/arbeidsbord, spisebord/møtebord, loungebord, ståbord) - Sittemøbler (Sofabenk) - Oppbevaring (tårnskap, skyvedørsskap) - Øvrig innretning (bordlampe, gulvstående båser, møterom boks) For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon, Bilag 1A Romplan for plassering av møbler og Bilag 2 Produktbeskrivelse og prisskjema. Etter det innledende behov er dekket, vil rammeavtalen anvendes til løpende innkjøp av produkter i avtalens varighet. Det er mulig for leverandøren at tilby brukte møbler. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til at bruke Statens innkjøpsavtale på møbler når den trer i kraft. Hovedytelsen i kontrakten vil bli bestilt senest 2 uker etter kontraktsinngåelse.

    NorgeResultat6. mars 2023
  9. Inventura AS

    Arkitektur- og designhøgskolen - Rammeavtale for møbler

    I forbindelse med ombygging og renovering av et av områdene på skolen skal det anskaffes møbler og inventar. Anskaffelsen omfatter kjøp, levering og montering (på angitt adresse og sted) av: - Bord (Hev-senk bord/arbeidsbord, spisebord/møtebord, loungebord, ståbord)  - Sittemøbler (Sofabenk) - Oppbevaring (tårnskap, skyvedørsskap) - Øvrig innretning (bordlampe, gulvstående båser, møterom boks) For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon, Bilag 1A Romplan for plassering av møbler og Bilag 2 Produktbeskrivelse og prisskjema. Etter det innledende behov er dekket, vil rammeavtalen anvendes til løpende innkjøp av produkter i avtalens varighet. Det er mulig for leverandøren at tilby brukte møbler. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til at bruke Statens innkjøpsavtale på møbler når den trer i kraft. Hovedytelsen i kontrakten vil bli bestilt senest 2 uker etter kontraktsinngåelse.

    NorgeKonkurranse12. des. 2022
    23. jan. 2023(Utgått)
    5 000 000 kr
  10. Inventura AS

    Svalbard folkehøgskole - nybygg

    Store Norske skal bygge ny campus for Svalbard folkehøgskole i Longyearbyen. Prosjektet består av et eksisterende bygg som skal gjennomgå mindre ombygginger, samt et nybygg i forlengelse av dette. Denne konkurransen har hovedfokus på nybygget (som består av undervisnings- og forpleiningslokaler), men ombygging av eksisterende bygg kan prises som en opsjon. I revidert nasjonalbudsjett for 2021 gikk regjeringen inn for å finansiere byggingen av folkehøgskolen. Store Norske skal bygge og eie bygningsmassen, med Svalbard folkehøgskole som leietaker. Det tas forbehold om Stortingets tilslutning til finansieringen. Foreløpig dato for behandling i Stortinget er 18. juni 2021. Prosjektet er delt inn i fire faser: - Kvalifiseringsfase (denne fase) - velge ut fire til seks entreprenører - Tilbudsfase - valg av samarbeidspartner - Samspillsfase - Byggefase - totalentreprise

    NorgeKonkurranse26. mai 2021
    4. juni 2021(Utgått)
  11. Inventura AS

    Svalbard folkehøgskole - nybygg

    Store Norske skal bygge ny campus for Svalbard folkehøgskole i Longyearbyen. Prosjektet består av et eksisterende bygg som skal gjennomgå mindre ombygginger, samt et nybygg i forlengelse av dette. Denne konkurransen har hovedfokus på nybygget (som består av undervisnings- og forpleiningslokaler), men ombygging av eksisterende bygg kan prises som en opsjon. I revidert nasjonalbudsjett for 2021 gikk regjeringen inn for å finansiere byggingen av folkehøgskolen. Store Norske skal bygge og eie bygningsmassen, med Svalbard folkehøgskole som leietaker. Det tas forbehold om Stortingets tilslutning til finansieringen. Foreløpig dato for behandling i Stortinget er 18. juni 2021. Prosjektet er delt inn i fire faser: - Kvalifiseringsfase (denne fase) - velge ut fire til seks entreprenører - Tilbudsfase - valg av samarbeidspartner - Samspillsfase - Byggefase - totalentreprise

    NorgeKonkurranse26. mai 2021
    4. juni 2021(Utgått)
  12. Inventura AS

    SKYSS: RFI Kystvegekspressen

    Det er politisk ønske om at reisetiden på Kystvegekspressen mellom Florø og Måløy skal reduseres, så ruten kan fungere som en effektiv pendlerrute. I tillegg skal ruten forlenges til å anløpe Selje. Skyss har behov for informasjon fra markedet vedrørende hvorvidt hastighetene det er lagt opp til er realistiske, samt tilgangen på materiell i markedet for oppfylling av krav til hastighet og seteantall.

    NorgePlanlegging25. mai 2021
    24. mai 2021(Utgått)
  13. Inventura AS

    Miljøprosjektet Svea og Lunckefjell Fase 2B-2 Terrengarbeider

    Planområdet for Svea Fase 2B består av områdene fra Stackern ved inngangen til Svea Nord gruva, oppredningsverket, Svea sentrum med Sjøområdet, Isdammen og Kapp Amsterdam. Fase 2B-2 omhandler terrengarbeider i Svea, fjerning av flyplass, godskai og midlertidig leir på Kapp Amsterdam. Oppstart av masseflyttingsentreprisen vil være i løpet av Q1 2022. Majoriteten av arbeidet skal i henhold til planen være ferdigstilt i løpet av 2023, mens det vil stå igjen noe mindre arbeider, som siste finpuss og fjerning av midlertidig leir på Kapp Amsterdam, i 2024.

    NorgeKonkurranse21. mai 2021
    4. juni 2021(Utgått)
  14. Inventura AS

    Anskaffelse av IKT-driftstjenester og rådgivning

    Dette kjøpet gjelder anskaffelse av IKT- driftstjenester og rådgivning. ADNO kjøper i dag sine IT-tjenester hos et relativt lite knippe leverandører. Tjenestene kjøres vekselvis i sky og på lokalt servermiljø. De tjenestene som leveres i sky er fordelt på Public Cloud-tjensten til Microsoft, Office 365, og forskjellige Private Cloud-tjenester levert av de respektive leverandørene. ADNO er opptatt av å anskaffe en fremtidsrettet, fleksibel, uavhengig og sikker IT-plattform

    NorgeResultat12. juni 2019
  15. Inventura AS

    LEVERANDØRDIALOG 1-1 MØTER MED TILBYDERE, NY LEVERANSEPLATTFORM - SOURCINGSTRATEGI FOR ANSKAFFELSE EKSTERNE DRIFTSTJENESTER, DIGITALE GARDERMOEN IS (DGI)

    Møtene blir gjennomført i perioden 6.-10. mai 2019, i kontorene til Trifid Norge AS, Akersgata 20, 4 etasje, Oslo sentrum. Til stede i alle dialogmøter som arrangeres av Digitale Gardermoen IS (DGI): - DGI - Innleide konsulenter til DGI fra Trifid Norge AS og Inventura AS - Representanter fra eierkommunene til DGI (kommunene Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes, Ullensaker og Nittedal på Øvre Romerike). - Representanter for hver enkelt tilbyder i 1-1 møtene Innledning: DGI gjennomførte i 2016 en konkurranse om en driftsavtale basert på SSA-D kalt Leveranseplattform, hvor det ble tatt valg om en totalleverandør av eksterne driftstjenester. Kontrakten om slik leveranseplattform inngått januar 2017 ble terminert høsten 2017. Basert på eierkommunens behov, erfaringer fra nevnte konkurranse og kontrakt, teknologisk utvikling, tjenesteutvikling og leverandørmarkedet, har DGI revidert sourcingstrategien fra forrige anskaffelse om eksterne driftstjenester.

    NorgePlanlegging29. apr. 2019
    28. apr. 2019(Utgått)
Inventura AS | Anbudssøk i Cobrief