Anbudsoversikt for Arkitektur- og designhøgskolen - Rammeavtale for møbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

I forbindelse med ombygging og renovering av et av områdene på skolen skal det anskaffes møbler og inventar. Anskaffelsen omfatter kjøp, levering og montering (på angitt adresse og sted) av: - Bord (Hev-senk bord/arbeidsbord, spisebord/møtebord, loungebord, ståbord)  - Sittemøbler (Sofabenk) - Oppbevaring (tårnskap, skyvedørsskap) - Øvrig innretning (bordlampe, gulvstående båser, møterom boks) For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon, Bilag 1A Romplan for plassering av møbler og Bilag 2 Produktbeskrivelse og prisskjema. Etter det innledende behov er dekket, vil rammeavtalen anvendes til løpende innkjøp av produkter i avtalens varighet. Det er mulig for leverandøren at tilby brukte møbler. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til at bruke Statens innkjøpsavtale på møbler når den trer i kraft. Hovedytelsen i kontrakten vil bli bestilt senest 2 uker etter kontraktsinngåelse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Arkitektur- og designhøgskolen - Rammeavtale for møbler
Kategori (CPV)
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. For norske leverandører henter oppdragsgiver firmaattest fra Brønnøysundregisteret. De norske leverandørene skal derfor ikke levere firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2021. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet. For norske leverandører henter oppdragsgiver reviderte årsregnskap fra Brønnøysundregisteret. De norske leverandørene skal derfor ikke levere reviderte årsregnskap.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: en beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene; en beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten; en beskrivelse av hvor stor del av kontrakten som leverandøren vurderer å sette bort til underleverandører. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Dokumentasjonskrav: En oversikt over minimum tre (3) lignende relevante leveranser som leverandøren har utført de siste 3 årene Oversikten over leveransene skal minimum inneholde følgende: Kort beskrivelse av leveransen herunder navn på oppdragsgiver. Tidspunkt for gjennomføring. Omfang av leveranse i beløp. Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner