Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arkiveringstjenester
Klagenemndssekretariatet (KNSE) skal anskaffe en ny sak- og arkivløsning. Klikk her https://permalink.mercell.com/155696962.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Dag Thomas Nybø-Sørensen (innkjøper)
- Kontakt telefon
- +47 55134480
- Kontakt e-post
- dagthomas.nybosorensen@inventura.no
- Adresse
- Solheimsgaten 15, 5058 BERGEN
Klagenemndssekretariatet (KNSE) skal anskaffe en ny sak- og arkivløsning. Klikk her https://permalink.mercell.com/155696962.aspx
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Leverandøren skal ha etablert ledelsessystemer for informasjonssikkerhet.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av sak- og arkivløsning for Klagenemndssekretariatet
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48219300 Administrasjonsprogramvare
- 48310000 Programvare for dokumentfremstilling
- 48311000 Programvare for dokumentadministrasjon
- 48311100 Dokumenthåndteringssystem
- 48329000 Bildebehandlings- og arkiveringssystem
- 72220000 Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
- 72222300 IT-tjenester
- 72317000 Datalagring
- Varighet
- 48 måneder