Anbudsoversikt for Anskaffelse av sak- og arkivløsning for Klagenemndssekretariatet
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Arkiveringstjenester
Klagenemndssekretariatet (KNSE) skal anskaffe en ny sak- og arkivløsning. Klikk her https://permalink.mercell.com/155696962.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av sak- og arkivløsning for Klagenemndssekretariatet
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48219300 Administrasjonsprogramvare
- 48310000 Programvare for dokumentfremstilling
- 48311000 Programvare for dokumentadministrasjon
- 48311100 Dokumenthåndteringssystem
- 48329000 Bildebehandlings- og arkiveringssystem
- 72220000 Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
- 72222300 IT-tjenester
- 72317000 Datalagring
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn. For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap for 2019 inkludert noter med styre- og revisjonsberetning. I tillegg bes leverandøren presentere en kredittvurdering, ikke eldre enn 6 måneder fra fristen for å levere forespørsel om å delta, fra et anerkjent kredittvurderingsselskap. Oppdragsgiver forbeholder seg også retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian eller et tilsvarende selskap. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Leverandøren skal dokumentere oppfyllelse ved å fylle ut den vedlagte malen for referansebeskrivelser. Se Vedlegg 5 - Referansebeskrivelser. Krav: Leverandøren skal ha etablert ledelsessystemer for informasjonssikkerhet. Dokumentasjonskrav: Kravet dokumenteres med kopi av sertifikat for informasjonssikkerhet (NS-EN ISO/IEC 27001:2017) utstedt av et akkreditert sertifiseringsorgan. Alternativt kan en kort beskrivelse av leverandørens system for informasjonssikkerhet, samt hvordan dette er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges.