Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Forsikringstjenester

Trøndelag fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Z Insurance AS for levering av meglertjenester knyttet til forsikringsavtaler, inkludert skadeforsikring, reiseforsikring, ulykkesforsikring, yrkesskadeforsikring og ansvarsforsikring for personal, elever og lærlinger. Tjenestene skal leveres i Trøndelag over en periode på 2+1+1 år, med en maksimal avtaleverdi på 3 millioner kroner ekskl. mva. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse og erfaring fra tilbudt personell, inkludert CV-er og inntil tre relevante referanseprosjekter for hver ressurs. Konkurransen mottok to tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Z Insurance AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 3 000 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Trøndelag fylkeskommune (TRFK) v/ seksjon Eiendom. Oppdragsgiver innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av meglertjenester knyttet til forsikringsavtalerHovedtrekkene i prosedyrenOppdraget omfatter meglertjenester knyttet til alle;•Skadeforsikringsavtaler knyttet til eiendom, verdigjenstander, ansvar og motorvogn- og arbeidsmaskiner.•Reiseforsikring knyttet til personal, elever og lærlinger.•Ulykkesforsikring knyttet til personal, elever og lærlinger.•Yrkesskadeforsikring knyttet til personal, elever og lærlinger.•Ansvarsforsikring knyttet til personal, elever og lærlinger.Det vises til vedlagte kravspesifikasjon (bilag 1) for nærmere beskrivelse og forventninger til leverandør.Avtalen har en estimert verdi på ca kr 1,5 - 2 MNOK ekskl. mva. Antatt avtaleverdi er kun av informativ karakter og Oppdragsgiver er ikke bundet av denne. Oppdragsgivers behov vil kunne variere fra år til år. Maksimal avtaleverdi gjennom avtaleperioden er kr 3 MNOK ekskl. mva.Estimert verdi for kjøp av forsikringer gjennom hele avtaleperioden er ca kr 45 MNOK ekskl. mva. basert på historiske kjøp.Avtalen gjelder fra 15.08.2023 til 14.08.2025. Rammeavtalen vil ved oppstart ha varighet på to (2) kalenderår. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år, pluss ett (1) år, maksimalt en total lengde på fire (4) år. Oppdragsgiver kan også kreve forlengelse av avtalen for kortere perioder enn ett (1) år av gangen.

    Kontakt navn
    Håkon Farstad
    Kontakt telefon
    45257595
    Adresse
    Strandvegen 17, 7713 STEINKJER

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbyder fylle ut svar på bilag 1, og evt. vedlegge utfyllende dokumentasjon, for å synliggjøre hvordan oppdrages tenkes gjennomført. Svar på følgende A*- og B-krav inngår som en del av vurderingen: • Krav 2.1 – Valg av forsikringsløsninger/selskap • Krav 2.2 – Forvaltning av avtalene • Krav 2.3 – Risikostyring • Krav 2.4 – Elektronisk infomasjons- og administrasjonssystem • Krav 2.5 – Kompetanseheving og kurs • Krav 2.7 – Fast kontaktperson og kundeservice • Krav 2.9 – Skadesaker • Krav 2.12 – Fasatpris og tilleggstjenester • Krav 2.13 – Øvrige tilleggsarbeider Det vil bli lagt betydelig vekt på at tilbyder i sin beskrivelse viser at de dekker oppdragsgivers behov på en god måte hva angår skadehandtering (jf. Krav 2.9): - Tilbyders rutiner for skadehandtering fra skaden har oppstått til skadeoppgjør er fullført - Tilbyders rutiner for forebygging av skader hva angår service (jf. Krav 2.7): Svartid, sårbarhet ved fravær og annet som er relevant for gjennomføring av tjenesten.

    Beskrivelse

    Det er viktig for oppdragsgiver at tilbyder stiller med kompetent personell som faste kontaktpersoner og utførelse av kontraktsarbeider. Følgende skal dokumenteres CV med kompetanse og erfaring fra tilbudt personell (2-4 nøkkelressurser) inkludert beskrivelse av inntil tre relevante referanseprosjekter for hver av ressursene, jf. Bilag 1, krav 2.8. (Benytt vedlegg 6 - CV-mal) Beskrivelsen skal redegjøre for utførelse av oppdrag: - Utførte oppdrag for relevante oppdragsgivere/fylkeskommune - Oppdragenes størrelse og omfang

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes: • Tilbudt pris Bilag 3A Prisskjema, skal fylles ut og leveres sammen med tilbudet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner