Fauske Kommune
Mobiltelefoni – Samarbeidende kommuner
Fauske Kommune trenger mobiltelefontjenester for de samarbeidende kommuner i Nordland, med en maksimal totalverdi på 24,5 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjonstjenester
Trondheim Havn IKS søker en leverandør for mobiltelefonitjenester, inkludert mobilabonnement, SIM-kort, bedriftsnett, mobilt sentralbord og M2M-abonnement, for en rammeavtale over 8 år (4+1+1+1+1) med en estimert totalverdi på 4 millioner kroner og en maksimal verdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på økonomisk soliditet, et velfungerende kvalitetssystem i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende, samt miljøledelsesprosedyrer med sertifisering som Miljøfyrtårn eller ISO 14001 innen 2025. Leverandøren må også ha relevant erfaring fra lignende oppdrag.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsens formål er å inngå kontrakt med én leverandør på levering av mobiltelefonitjenester.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål er å inngå kontrakt med én leverandør på levering av mobiltelefonitjenester. I dette inngår mobilabonnement - tale, sms, mms, datatrafikk, SIM kort, herunder datakort og tvillingkort, løsning for bedriftsnett, mobilt sentralbord og M2M abonnement. Total omsetning av tjenesten er estimert til 4 MNOK i avtaleperioden (4+1+1+1+1 år). Maksimal rammeavtaleverdi over (4+1+1+1+1) år, settes til å være 5 MNOK NOK. Trondheim Havn IKS er et interkommunalt selskap eid av kommunene Orkland, Trondheim, Malvik, Stjørdal, Frosta, Levanger, Verdal, Inderøy, Steinkjer, Indre Fosen, Hitra, Frøya, Skaun og Namsos.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Det er et krav at tilbyder er kredittverdig.
Det kreves at tilbyder har et velfungerende kvalitetssystem.
Leverandøren skal oppfylle angitte kvalitetssikringsstandarder, inkludert krav til universell utforming.
Leverandøren skal ha prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig erfaring fra tilsvarende oppdrag. Oppdragsgiver vil her vurdere Tilbyders erfaring med levering av den ytelse konkurransen omfatter.
Fauske Kommune trenger mobiltelefontjenester for de samarbeidende kommuner i Nordland, med en maksimal totalverdi på 24,5 millioner kroner.
Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.
Bergen Kommune trenger elevtransporttjenester i Vestland, inkludert transport til gym- og svømmehallen samt ekstra kjøring som skikjøring og sommerleirskole. Dette er en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Leverandører må ha implementert et kvalitetsstyringssystem, dokumentert med attester fra uavhengige organer, som ISO 9001, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med ISO 14001 eller tilsvarende. Det kreves også at leverandørene har relevant erfaring, dokumentert med 3 til 5 referanseprosjekter fra de siste tre årene.
Midt-telemark Kommune trenger kompetanse innen bilsalg og leasing for å levere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av nye og brukte biler i Vestfold og Telemark til en verdi av 48 040 000 NOK. Ordningen inkluderer også serviceavtaler, reparasjoner, dekkhotell, leiebil, og andre tilhørende tjenester. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede forhold med skatter og avgifter, samt ha en økonomisk soliditet som gir trygghet for leveransens gjennomføring.
Arkivverket trenger leverandører til en dynamisk innkjøpsordning for servere og lagringsteknologi, inkludert eventuell programvare og tilknyttede tjenester. Ordningen dekker fysiske servere, hyperkonvergerte løsninger, lagringsløsninger, samt tilhørende programvare, støtte og tjenester, og inkluderer også utvidelser og komplettering av eksisterende løsninger. Den maksimale totale kontraktsverdien er 150 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom kredittvurdering. Leverandøren må også være registrert i et relevant faglig register.