Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører for å levere møbler og inventar.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Abakus AS trenger møbler og inventar for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, med formål å dekke oppdragsgivers løpende behov og effektivisere transaksjonskostnader. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg er ikke automatisk inkludert i rammeavtalen. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Dynamisk Innkjøpsordning (DPS) for Brukte møbler og Inventar bestående av 3 deler: A: Kjøp av bruktmøbler med tilhørende tjenester for en verdi på NOK 100 000,- eller mer. B: Rehabilitering av kommunens brukte møbler. C: Salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Identisk DPS er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under NOK 100 000,- dekkes via egne rammeavtaler.
Sarpsborg Kommune inviterer til en begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner. Anskaffelsen gjelder for kjøp over 60 000 kroner ekskl. mva., mens kjøp under denne grensen vil bli foretatt på rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav eller tildelingskriterier oppgitt i kunngjøringen.