Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Rogaland Fylkeskommune har inngått avtale med Senab Eikeland Stavanger AS for levering av møbler og inventar. Anbudets vekting var pris 30%, kvalitet 50% og gjenbruk 20%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Dynamisk Innkjøpsordning (DPS) for Brukte møbler og Inventar bestående av 3 deler: A: Kjøp av bruktmøbler med tilhørende tjenester for en verdi på NOK 100 000,- eller mer. B: Rehabilitering av kommunens brukte møbler. C: Salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Identisk DPS er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under NOK 100 000,- dekkes via egne rammeavtaler.
Norce Norwegian Research Centre AS trenger møbler og inventar for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Avtalen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning av kontormøbler for individuelle arbeidsplasser, møbler til møterom, sittegrupper, sosiale soner, oppbevaringsmøbler samt andre nødvendige møbler og inventar på arbeidsplassen. Leveransen skal dekke alle oppdragsgivers lokasjoner i Vestland. Det stilles krav til leverandøren om å ta hensyn til miljø- og klimamessige faktorer, inkludert bærekraft, ressursbruk og reduksjon av miljøpåvirkning. Tildelingskriteriene er vektet med 40% for produkt og leveransekvalitet, 30% for pris, og 30% for miljø og bærekraft. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av kvalitetssikringssystem, for eksempel ISO 9001, og et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.