Hadsel Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av skolebøker - Hadsel kommune
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Gran Kommune har inngått avtale med Brandbu Bok Og Leker AS for kompetanse til å levere skolebøker og undervisningsmateriell. Anbudets vekting var 20% for bestilling av skolebøker, 20% for pakking, levering og responstid, 20% for klima- og miljø (miljø), og 40% for pris.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i Norge, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for innkjøp og innkjøpssystem for e-bøker og e-lydbøker til Fylkesbiblioteket, samt bibliotekene på de videregående skolene og folkebibliotekene. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet, begge med en vekt på 50%. Det er ingen krav til klima- og miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk.
Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.
Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni trenger levering av kontor- og skolemateriell, samt papir- og plastprodukter til kommunene Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord i Nord-Troms. Rammeavtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner over avtaleperioden. Tildelingskriteriene inkluderer pris (30%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (25%), samt klima og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.