Hadsel Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av skolebøker - Hadsel kommune
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Gran Kommune har inngått avtale med Brandbu Bok Og Leker AS for kompetanse til å levere skolebøker og undervisningsmateriell. Anbudets vekting var 20% for bestilling av skolebøker, 20% for pakking, levering og responstid, 20% for klima- og miljø (miljø), og 40% for pris.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProGran og Lunner kommune ønsker konkurranse for å inngå en rammeavtale for kjøp av skolebøker og undervisningsmateriell for perioden høsten 2023 - høsten 2025 med opsjon på ett pluss ett år. Formålet med avtalen er å dekke oppdragsgivers behov for kjøp av skolebøker og utstyr til alle typer undervisning i Gran og Lunner kommuner. Årsvolum er på ca. 1.800.000,- kr. Oppdragsgiver tar forbehold mot til enhver tid kun å kjøpe det materiellet vi har behov for. All kommunikasjon i forbindelse med konkurransen skal gå igjennom Mercell.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Bestilling av skolebøker
Beskrivelse
Pakking, levering og responstid
Beskrivelse
Miljø
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Universitetet i Stavanger trenger bibliotektjenester i form av bøker til Universitetsbiblioteket i Rogaland, gjennom en rammeavtale med en varighet på 34 måneder. Avtalen omfatter enten alle trykte bøker utgitt utenfor Skandinavia, eller alle e-bøker. Biblioteksentralen SA og F. Delbanco har lignende kontrakter i dag.
Abakus AS planlegger anskaffelsen av digitale læremidler og inviterer leverandører til markedsdialog for å få innsikt i markedets utvikling, tilgjengelige løsninger og prismodeller. Leverandører kan gi innspill ved å delta i markedsdialogen, som vil bidra til å utarbeide relevante og fremtidsrettede krav og kriterier.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.