Anbudsoversikt for Ny rammeavtale for avfallshåndtering, Karmøy kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Karmøy kommune , heretter benevnt oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale med leverandør for håndtering av avfall for oppdragsgiver. Avtalen skal være gjeldende for 2 år, maksimalt 4 år. Anskaffelsen er estimert til ca kr 2 000 000 per år for kommunen. Samlet verdi i løpet av hele kontraktsperioden er estimert til mellom 8 000 000- 9 000 000 NOK. Verdiene er estimerte og ikke bindende for oppdragsgiver.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ny rammeavtale for avfallshåndtering, Karmøy kommune
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Miljø
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Kredittvurdering Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig uten sikkerhetsstillelse og, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgiver kan be om ytterligere dokumentasjon ved behov
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandørens gjennomføringsevne og kapasitet Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å påta seg oppdraget samt erfaring fra sammenlignbare oppdrag Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges oversikt over firmaets totale bemanning og organisasjonsplan inkludert eventuell lokal avdeling. Det skal legges ved en beskrivelse av tilbyders 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelse må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner