Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Kulturdirektoratet søker en leverandør for å levere og implementere en fleksibel, skybasert løsning for forvaltning av kulturinstitusjoner som mottar driftstilskudd fra Kultur- og likestillingsdepartementet. Løsningen skal effektivisere administrasjon av budsjettsøknader, rapportering, statistikkinnsamling og datavalidering, samt integreres med eksisterende IT-løsninger. Prosjektet skal gjennomføres i Oslo, og leverandøren må ha dokumentert erfaring fra sammenlignbare oppdrag innen digitale transformasjonsprosesser, med inntil tre relevante referanseprosjekter fra de siste fem årene. Det kreves også at leverandøren har tilstrekkelig teknisk personell og ressurser med relevant kompetanse og erfaring for å gjennomføre kontrakten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en kontrakt med en leverandør som kan levere og implementere en fleksibel, skybasert og fremtidsrettet løsning for forvaltning av kulturinstitusjoner som mottar driftstilskudd fra Kultur- og likestillingsdepartementet. Løsningen skal sikre effektiv administrasjon av budsjettsøknader, rapportering, statistikkinnsamling og datavalidering fra ulike kulturinstitusjoner, samtidig som det legger til rette for integrasjon med eksisterende IT-løsninger. Vi ønsker at løsningen er implementert innen 1. oktober 2025, slik at den er operativ når institusjonene skal levere sine budsjettsøknader 1. november. Dette innebærer at alle nødvendige faser som integrasjoner, konfigurering[, implementering, testing, opplæring og overføring til ny løsning er godkjent innen denne datoen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen skal bidra til å forbedre arbeidsflyten, sikre datakvalitet og skape et solid grunnlag for analyser og beslutninger. Leverandøren skal også sørge for at løsningen blir tilpasset, konfigurert og implementert i tråd med oppdragsgivers behov, samtidig som oppdragsgiveren etter innføringen skal kunne konfigurere og utnytte tilgjengelig funksjonalitet i løsningen selvstendig. Løsningen skal være brukervennlig, skalerbar og kunne viderekonfigureres med minimal ekstern støtte, samtidig som oppdragsgiver skal ha mulighet til å bestille konsulenttjenester for videre konfigurasjon etter behov.

    Kontakt navn
    Innkjøp
    Kontakt telefon
    +47 21045800
    Adresse
    Mølleparken 2, 0459 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha dokumentert erfaring fra sammenlignbare oppdrag innen digitale transformasjonsprosesser.

    Leverandør skal ha kapasitet til å utføre kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner