Anbudsoversikt for Nye møbler til husholdning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Midt-telemark Kommune trenger leverandører med kompetanse innen møblering for å levere nye husholdningsmøbler i Vestfold og Telemark til en verdi av 1.900.000 NOK. Avtalen vil hovedsakelig dekke behovet for nye senger til flyktningetjenesten, men kan også benyttes av andre etater som NAV. Anbudets vekting er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Nye møbler til husholdning
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Anne Birgit Tresland
Kontakt telefon
+47 35059000
Kontakt e-post
antr2005@intk.no
Adresse
Bøgata 67, 3800 BØ I TELEMARK
Estimert verdi
1 900 000,00 kr
Beskrivelse
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler for å dekke behov for kjøp av nye møbler til husholdninger. Avtalen vil i hovedsak være knyttet til flyktningetjenesten i forbindelse med bosetting av flyktninger, men kan også benyttes av andre etater i kommunene, eksempelvis NAV.
Hovedtrekk i prosedyren
Flyktningetjenesten har signalisert at de benytter mye brukte møbler spesielt til møblering av stue og kjøkken, men har et større behov for å kjøpe nye senger. Flyktningetjenesten har stramme budsjett å forholde seg til og de har signalisert at det er spesielt viktig for tjenesten å ha tilgang til rimelige møbler. Både Flyktningetjenesten og NAV vil i noen tilfeller ha behov for levering av møbler på svært korte frister, og trenger derfor hurtig responstid på service i disse tilfellene samt hurtig levering av møbler i prisskjema eller øvrig sortiment.
Tildelingskriterium 1
Tildelingskriterium 1: Pris
1. Tilbudt totalpris for møblene Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledning og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema møbler» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. 2. Rabatt på øvrig sortiment Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledningen og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Rabatt øvrig sortiment» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. 3. Pris på frakt Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledning og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema frakt» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette.
Tildelingskriterium 2
Tildelingskriteriet 2: Kvalitet
Responstid og leveringstid I bosettingsarbeidet kan det forekomme korte tidsfrister spesielt ved akutt mottak av flyktninger eller innbyggere som trenger hurtig bolig. Det er behov for kort leveringstid av møbler. Leverandøren beskriver i eget dokument hvordan han kan imøtekomme behovet for levering iht. kort leveringstid og ved reklamasjoner. Servicetilbud og tilgjengelighet Leverandøren skal beskrive, i eget dokument, hvilken service og tilgjengelighet de kan tilby i denne avtalen. Typiske evalueringspunkt til være åpningstider/telefontid, tidsperspektiv for håndtering av forespørsler/ordrer, kontaktpersonens tilgjengelighet, bestillingsløsninger, butikk/showroom og hvordan man håndterer avvik eller reklamasjoner. Brukervennlighet, funksjonalitet og design Leverandøren skal legge ved beskrivelse/illustrasjon, i eget dokument, og bilde av alle tilbudte produkter i prisskjemaet. Funksjonalitet, kvalitet, brukervennlighet vil bli sett opp mot behovet, samt et designmessig tidløst uttrykk. Erfaring Leverandøren lager en kort presentasjon av firmaet, kontaktpersonens erfaring og firmaets erfaring innen husholdningsmøbler, i eget dokument. De tilbyderne som har lang erfaring og spesialisering innen husholdningsmøbler vil få høyest score.
Tildelingskriterium 3
Tildelingskriteriet 3: Miljø
Løsning for å minimere klima- og miljøbelastning, samt fremme sirkulærøkonomi Leverandøren skal beskrive sine løsninger for å minimere den totale klima- og miljøbelastningen, samt fremme sirkulærøkonomi, innenfor avtaleområdet. Løsningene beskrives i eget dokument, maks 500 ord, helst punktvis). Typiske evalueringspunkt vil her være energieffektiv transport, transportavstander, garanti, emballasje, avfallshåndtering, miljøledelsessystem, tilbud av møbler med små feil som er brukbare, miljøvennlig produksjon, reparasjonstjenester, gjenvinningstjenester, reservedeler, kvalitet og andre områder som kan være med å hjelpe kommunene med å være mer miljøvennlige innenfor området.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    8. juli 2024, 11:39

  2. Frist for spørsmål

    2. sep. 2024, 10:00

  3. Frist for innlevering

    11. sep. 2024, 10:00

  4. Åpningsdato

    11. sep. 2024, 11:00

  5. Startdato for avtale

    29. sep. 2024, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    1. jan. 2025, 11:00

  7. Sluttdato for avtale

    3 år

    1. okt. 2028, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner