Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Midt-telemark Kommune trenger leverandører med kompetanse innen møblering for å levere nye husholdningsmøbler i Vestfold og Telemark til en verdi av 1.900.000 NOK. Avtalen vil hovedsakelig dekke behovet for nye senger til flyktningetjenesten, men kan også benyttes av andre etater som NAV. Anbudets vekting er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler for å dekke behov for kjøp av nye møbler til husholdninger. Avtalen vil i hovedsak være knyttet til flyktningetjenesten i forbindelse med bosetting av flyktninger, men kan også benyttes av andre etater i kommunene, eksempelvis NAV.Hovedtrekkene i prosedyrenFlyktningetjenesten har signalisert at de benytter mye brukte møbler spesielt til møblering av stue og kjøkken, men har et større behov for å kjøpe nye senger. Flyktningetjenesten har stramme budsjett å forholde seg til og de har signalisert at det er spesielt viktig for tjenesten å ha tilgang til rimelige møbler. Både Flyktningetjenesten og NAV vil i noen tilfeller ha behov for levering av møbler på svært korte frister, og trenger derfor hurtig responstid på service i disse tilfellene samt hurtig levering av møbler i prisskjema eller øvrig sortiment.

    Kontakt navn
    Anne Birgit Tresland
    Kontakt telefon
    +47 35059000
    Kontakt e-post
    antr2005@intk.no
    Adresse
    Bøgata 67, 3800 BØ I TELEMARK

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    1. Tilbudt totalpris for møblene. Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledning og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema møbler» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. 2. Rabatt på øvrig sortiment. Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledningen og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Rabatt øvrig sortiment» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. 3. Pris på frakt. Se vedlegg 1 (Prisskjema). Leverandøren følger veiledning og fyller ut Prisskjema. Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema frakt» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette.

    Evalueringsmetode

    Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema møbler» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. Lavest totalpris for arkfanen «Rabatt øvrig sortiment» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette. Lavest totalpris for arkfanen «Prisskjema frakt» får best score, 100 poeng, og de andre tilbudene får poeng basert på forholdet mellom lavest pris og deres avvik fra dette.

    Beskrivelse

    Responstid og leveringstid: I bosettingsarbeidet kan det forekomme korte tidsfrister spesielt ved akutt mottak av flyktninger eller innbyggere som trenger hurtig bolig. Det er behov for kort leveringstid av møbler. Leverandøren beskriver i eget dokument hvordan han kan imøtekomme behovet for levering iht. kort leveringstid og ved reklamasjoner. Servicetilbud og tilgjengelighet: Leverandøren skal beskrive, i eget dokument, hvilken service og tilgjengelighet de kan tilby i denne avtalen. Typiske evalueringspunkt til være åpningstider/telefontid, tidsperspektiv for håndtering av forespørsler/ordrer, kontaktpersonens tilgjengelighet, bestillingsløsninger, butikk/showroom og hvordan man håndterer avvik eller reklamasjoner. Brukervennlighet, funksjonalitet og design: Leverandøren skal legge ved beskrivelse/illustrasjon, i eget dokument, og bilde av alle tilbudte produkter i prisskjemaet. Funksjonalitet, kvalitet, brukervennlighet vil bli sett opp mot behovet, samt et designmessig tidløst uttrykk. Erfaring: Leverandøren lager en kort presentasjon av firmaet, kontaktpersonens erfaring og firmaets erfaring innen husholdningsmøbler, i eget dokument. De tilbyderne som har lang erfaring og spesialisering innen husholdningsmøbler vil få høyest score.

    Evalueringsmetode

    Typiske evalueringspunkt for servicetilbud og tilgjengelighet vil være åpningstider/telefontid, tidsperspektiv for håndtering av forespørsler/ordrer, kontaktpersonens tilgjengelighet, bestillingsløsninger, butikk/showroom og hvordan man håndterer avvik eller reklamasjoner. Funksjonalitet, kvalitet, brukervennlighet vil bli sett opp mot behovet, samt et designmessig tidløst uttrykk. De tilbyderne som har lang erfaring og spesialisering innen husholdningsmøbler vil få høyest score.

    Beskrivelse

    Løsning for å minimere klima- og miljøbelastning, samt fremme sirkulærøkonomi. Leverandøren skal beskrive sine løsninger for å minimere den totale klima- og miljøbelastningen, samt fremme sirkulærøkonomi, innenfor avtaleområdet. Løsningene beskrives i eget dokument, maks 500 ord, helst punktvis).

    Evalueringsmetode

    Typiske evalueringspunkt vil her være energieffektiv transport, transportavstander, garanti, emballasje, avfallshåndtering, miljøledelsessystem, tilbud av møbler med små feil som er brukbare, miljøvennlig produksjon, reparasjonstjenester, gjenvinningstjenester, reservedeler, kvalitet og andre områder som kan være med å hjelpe kommunene med å være mer miljøvennlige innenfor området.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner