Beskrivelse
Responstid og leveringstid: I bosettingsarbeidet kan det forekomme korte tidsfrister spesielt ved akutt mottak av flyktninger eller innbyggere som trenger hurtig bolig. Det er behov for kort leveringstid av møbler. Leverandøren beskriver i eget dokument hvordan han kan imøtekomme behovet for levering iht. kort leveringstid og ved reklamasjoner. Servicetilbud og tilgjengelighet: Leverandøren skal beskrive, i eget dokument, hvilken service og tilgjengelighet de kan tilby i denne avtalen. Typiske evalueringspunkt til være åpningstider/telefontid, tidsperspektiv for håndtering av forespørsler/ordrer, kontaktpersonens tilgjengelighet, bestillingsløsninger, butikk/showroom og hvordan man håndterer avvik eller reklamasjoner.
Brukervennlighet, funksjonalitet og design: Leverandøren skal legge ved beskrivelse/illustrasjon, i eget dokument, og bilde av alle tilbudte produkter i prisskjemaet. Funksjonalitet, kvalitet, brukervennlighet vil bli sett opp mot behovet, samt et designmessig tidløst uttrykk.
Erfaring: Leverandøren lager en kort presentasjon av firmaet, kontaktpersonens erfaring og firmaets erfaring innen husholdningsmøbler, i eget dokument. De tilbyderne som har lang erfaring og spesialisering innen husholdningsmøbler vil få høyest score.
Evalueringsmetode
Typiske evalueringspunkt for servicetilbud og tilgjengelighet vil være åpningstider/telefontid, tidsperspektiv for håndtering av forespørsler/ordrer, kontaktpersonens tilgjengelighet, bestillingsløsninger, butikk/showroom og hvordan man håndterer avvik eller reklamasjoner. Funksjonalitet, kvalitet, brukervennlighet vil bli sett opp mot behovet, samt et designmessig tidløst uttrykk. De tilbyderne som har lang erfaring og spesialisering innen husholdningsmøbler vil få høyest score.