BeskrivelseHøgskolens omdømme er et sentralt virkemiddel for å tiltrekke og beholde studenter, ansatte og samarbeidspartnere. Økt samarbeid med nærings- og samfunnsliv, byggingen av fremragende fagmiljøer og attraktivitet hos studentene er samtidig noen av de viktigste suksessfaktorene for å nå høgskolens mål. Høgskolen i Østfold ønsker å få utført en omdømmekartlegging og ønsker å få bistand til å utføre en omdømmeundersøkelse for å få innsikt i hvordan omverden ser på oss. Hovedtrekk i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974. del I. Denne anskaffelsens anslåtte verdi er under den nasjonale terskelverdi på kr 1,3 millioner ekskl. mva. og er fritatt fra kunngjøringsplikten. Tilbudskonkurransen vil skje ved frivillig kunngjøring i Doffin. Tilbud skal leveres inn via Mercell TendSign. Se punkt 5.1. Dersom Høgskolen i Østfold finner det formålstjenlig for anskaffelsen, så kan det inngås dialog med en eller flere utvalgte tilbydere, med formål om å få klarlagt uklarheter eller avklare forhold ved tilbudet. Men leverandøren oppfordres til å gi sitt beste tilbud. Tilbud som inneholder forbehold, feil, uklarheter, ufullstendigheter, avvik, mv. som kan medføre tvil om hvordan tilbudet skal vurderes sammenlignet med de øvrige tilbudene, skal eller kan bli avvist.