Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79320000 Offentlig meningsmåling

Viser 1-25 av 45 resultater

  1. Norsk Filminstitutt

    Publikumsundersøkelse

    Norsk Filminstitutt har inngått en avtale med Kantar Media Norge AS for levering av årlige publikumsundersøkelser som skal gi økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, samt deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Avtalen har en total verdi på 1 330 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen. Det ble lagt vekt på kvalitet og erfaring i tildelingskriteriene, med en vekt på 70% for kvalitet og erfaring og 30% for pris.

    NorgeResultat19. mars 20252 800 000 kr
  2. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Rammeavtale for publikumsmålinger

    Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo har inngått en rammeavtale med Opinion AS for levering av publikumsmålinger som skal måle den norske befolkningens inntrykk og oppfatning av forsvarssektoren, samt effekten av markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter. Avtalen dekker Forsvaret og Forsvarsdepartementet, med opsjon for Forsvarets forskningsinstitutt, Forsvarsbygg og Forsvarsmateriell. Den totale kontraktsverdien er 14,5 millioner kroner, og avtalen ble tildelt basert på kriteriene pris og kvalitet, hver vektet 50%. Det var tre tilbydere i konkurransen.

    NorgeResultat21. jan. 202514 500 000 kr
  3. Nordland Fylkeskommune

    Kunnskapsgrunnlag om Effektene av Fiskekvotereduksjoner i Nordland

    Nordland fylkeskommune trenger utarbeidelse av et kunnskapsgrunnlag om effektene av fiskekvotereduksjoner på fiskerinæringen og kystsamfunnene i Nordland, med en økonomisk ramme på 750 000 kroner. Oppdraget innebærer en grundig vurdering av de samfunnsmessige, næringsmessige og økonomiske konsekvensene for kystkommuner, med særlig fokus på de mest fiskeriavhengige områdene. Tjenestene skal leveres i Nordland, og ytterligere detaljer finnes i oppdragsgivers spesifikasjon av oppdraget.

    NorgeKonkurranse19. des. 2024
    20. jan. 2025(Utgått)
    750 000 kr
  4. Stjørdal Kommune

    Dynamisk Innkjøpsordning (DIO) kjøp av konsulenttjenester

    Stjørdal Kommune trenger konsulenttjenester for å levere tjenester innenfor bydrift, infrastruktur, areal og miljø. Konsulenttjenestene skal dekke både drift og investering, og det skal også kunne inngås rammeavtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag og kunne dokumentere dette med de 3 viktigste offentlige leveransene de siste årene.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning3. sep. 2024
    21. okt. 2030(100+ dager)
  5. Kulturdirektoratet

    Befolkningens holdninger til offentlig finansiering av kunst og kultur

    Kulturdirektoratet trenger ekspertise i kvantitative og kvalitative undersøkelser for å levere kartlegging av befolkningens holdninger til offentlig finansiering av kunst og kultur over 54 måneder. Oppdraget inkluderer en landsdekkende, statistisk pålitelig undersøkelse som reflekterer ulike grupper i Norge, etterfulgt av en dypere utforskning basert på den kvantitative dataen for å forstå ulike gruppers syn på kulturfinansiering. Leverandøren skal også analysere resultatene og levere en rapport med funn.

    NorgeKonkurranse26. mars 2024
    18. apr. 2024(Utgått)
  6. Atb AS

    Rammeavtale for kjøp av tjenester til markedsanalyse og kundedialog

    AtB er Trøndelags mobilitetsselskap og tilbyr et framtidsrettet og bærekraftig mobilitetstilbud for hele fylket. Vår viktigste oppgave er å legge til rette for smidige, sømløse reiser tilpasset ulike behov og reisemønster. Det betyr å sikre god drift og tilpasning av det etablerte mobilitetstilbudet i Trøndelag, med buss, trikk, hurtigbåt, ferge og drosje, i tillegg til å inkludere nye aktuelle mobilitetsløsninger som får folk fra A til B. Selskapet er et AS som er 100 % eid av Trøndelag fylkeskommune. For mer informasjon se www.atb.no.

    NorgeResultat26. sep. 2022
  7. Innovasjon Norge

    Oppdatering av Censydiam (Segmenteringsundersøkelser for markedsføring av Norge som feriemål)

    Innovasjon Norge skal bidra til økt verdiskaping i reiselivsnæringen innenfor bærekraftige rammer og arbeider med profilering av Norge som helårlig reisemål. Vi arbeider opp mot reiselivsbransjen med nettverksbygging, kompetanse, rådgivning og finansiering. En viktig del er arbeidet med merkevaren Norge. I arbeidet med å markedsføre Norge som ferieland og utvikling av det norske reiselivsprodukt, er det avgjørende med god målgruppeforståelse. Etter to år med pandemi og klimaendringer i søkelyset er det viktig for oss å oppdatere eksisterende innsikt. Hvilken endring har skjedd i markedene siden sist vi gjennomførte målingen?

    NorgeKonkurranse18. aug. 2022
    20. sep. 2022(Utgått)
  8. Atb AS

    Rammeavtale for kjøp av tjenester til markedsanalyse og kundedialog

    AtB er Trøndelags mobilitetsselskap og tilbyr et framtidsrettet og bærekraftig mobilitetstilbud for hele fylket. Vår viktigste oppgave er å legge til rette for smidige, sømløse reiser tilpasset ulike behov og reisemønster. Det betyr å sikre god drift og tilpasning av det etablerte mobilitetstilbudet i Trøndelag, med buss, trikk, hurtigbåt, ferge og drosje, i tillegg til å inkludere nye aktuelle mobilitetsløsninger som får folk fra A til B. Selskapet er et AS som er 100 % eid av Trøndelag fylkeskommune. For mer informasjon se www.atb.no. Klikk her https://permalink.mercell.com/182596244.aspx

    NorgeKonkurranse5. juli 2022
    26. aug. 2022(Utgått)
    13 200 000 kr
  9. Atb AS

    Rammeavtale for kjøp av tjenester til markedsanalyse og kundedialog

    AtB er Trøndelags mobilitetsselskap og tilbyr et framtidsrettet og bærekraftig mobilitetstilbud for hele fylket. Vår viktigste oppgave er å legge til rette for smidige, sømløse reiser tilpasset ulike behov og reisemønster. Det betyr å sikre god drift og tilpasning av det etablerte mobilitetstilbudet i Trøndelag, med buss, trikk, hurtigbåt, ferge og drosje, i tillegg til å inkludere nye aktuelle mobilitetsløsninger som får folk fra A til B. Selskapet er et AS som er 100 % eid av Trøndelag fylkeskommune. For mer informasjon se www.atb.no. Klikk her https://permalink.mercell.com/182043245.aspx

    NorgeKonkurranse27. juni 2022
    12. aug. 2022(Utgått)
    13 200 000 kr
  10. Atb AS

    Skriftlig markedsundersøkelse (RFI): Rammeavtale markedsanalyse og kundedialog

    AtB AS planlegger en anskaffelse av rammeavtale for tjenestene markedsanalyse og kundedialog. AtB gjennomfører mange undersøkelser i Trøndelag i dag, som blant annet reisevaneundersøkelser, kundetilfredshet hos AtB sine kunder, og fokusgrupper. Det benyttes i dag flere ulike metoder for å nå fram til både kunder og innbyggere i Trøndelag, der ønsket er innsamling av både kvalitativ og kvantitative data. I tillegg til spørreundersøkelser er AtB også interessert i automatisk informasjon om reisevaner og kundeadferd, for eksempel gjennom bruk av teknologi som nettvarder / beacons.

    NorgePlanlegging28. feb. 2022
    27. feb. 2022(Utgått)
  11. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Utredning av konsekvenser ved en eventuell utskillelse av Haram kommune fra Ålesund kommune

    Ålesund kommune er i prosess på å vurdere om Haram kommune skal skilles ut fra kommunen og gjennopprettes som egen kommune. For å sikre best mulig beslutningsgrunnlag for kommunestyret er det behov for en rapport som beskriver hvilke konsekvenser en slik utskillelse vil få, dette gjelder både i forhold til inndeling, samfunnsutvikling, tjenesteleveranse, økonomi, myndighetsutøvelse og som arbeidsgiver.

    NorgeKonkurranse19. nov. 2021
    9. des. 2021(Utgått)
  12. Ruter AS

    Markedsinformasjonssystem MIS

    Ruter har ansvaret for planlegging, koordinering og markedsføring av rutegående kollektivtrafikk i Oslo og deler av Viken (tidligere Akershus). Ruter er ikke selv et operatørselskap, men kjøper som Oppdragsgiver transporttjenester av flere buss-, bane-, trikk- og båtselskaper som utfører den daglige transporten. For ytterligere informasjon om Ruter vises det til hjemmesiden: http://www.ruter.no For å bedre forstå våre kunders behov gjennomfører det intervjuer med våre kunder. Disse intervjuene foregår per dags dato på to måter. 1. 9 000 telefonintervjuer for å få oversikt over reisevanene og tilfredsheten til kundene 2. 40 000 intervjuer av kunder om bord på kjøretøyene. Formålet med disse er å få innsikt i reiseopplevelsen. Herunder blant annet hvordan kjøretøyet fremstår i form av renhold, komfort etc., samt sjåfør sin kjørestil, serviceinnstilling mm. Denne konkurransen har til formål å finne en samarbeidspartner som kan gjennomføre dette på vegne av Ruter.

    NorgeResultat27. aug. 2021
  13. Jernbanedirektoratet

    Rammeavtaler på Analysetjenester

    Jernbanedirektoratet har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler med inntil fem leverandører (i hver kategori) av analysetjenester som kan dekke Jernbanedirektoratet sitt behov for markedsanalysetjenester knyttet til: 1. Kvantitative undersøkelser 2. Kvalitative undersøkelser og 3. Dataanalyse og prosjektbistand. For mer informasjon om rammeavtalene se Bilag 1 i konkurransen.

    NorgeKonkurranse25. jan. 2021
    26. feb. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr