Anbudsoversikt for IK-FOR 049-2024 Innbyggerundersøkelse i Bergen

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Bergen Kommune trenger kompetanse for å gjennomføre en innbyggerundersøkelse. Et viktig formelt krav er at leverandør skal ha utført tilsvarende komplekse tjenester og dokumentere dette med 3-5 referanseprosjekter fra de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
IK-FOR 049-2024 Innbyggerundersøkelse i Bergen
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Ståle Otto Hopland
Kontakt telefon
+47 05556
Adresse
Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN
Lokasjon
Beskrivelse
Innbyggerundersøkelse i Bergen kommune.
Hovedtrekk i prosedyren
Gjennomføring av innbyggerundersøkelse. Bergen kommune vil spørre et representativt utvalg av kommunens innbyggere om hvordan de oppfatter-, finner- og ønsker informasjon fra Bergen kommune.
Kvalifikasjonskrav 1
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For leverandører som ikke er registrert i ovennevnte register må leverandør levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksitet som leveransen forespurt i denne konkurransen. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste tre (3) år. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    6. mars 2024, 08:54

  2. Frist for spørsmål

    14. mars 2024, 11:00

  3. Frist for innlevering

    20. mars 2024, 13:00

  4. Åpningsdato

    20. mars 2024, 23:00

  5. Startdato for avtale

    23. apr. 2024, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    21. juni 2024, 12:00

  7. Sluttdato for avtale

    1 måned

    1. juli 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner