Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norsk Filminstitutt har inngått en avtale med Kantar Media Norge AS for levering av årlige publikumsundersøkelser som skal gi økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, samt deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Avtalen har en total verdi på 1 330 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen. Det ble lagt vekt på kvalitet og erfaring i tildelingskriteriene, med en vekt på 70% for kvalitet og erfaring og 30% for pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kantar Media Norge AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
1 330 000 kr

Om anbudet

    For at NFI skal kunne utøve sitt samfunnsoppdrag, må det legges til rette for økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, og deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Anskaffelsens formål er å bygge videre på innsiktsgrunnlaget NFI har fra tidligere publikumsundersøkelser de siste 4 årene, og legge til rette for at det gjennomføres årlige publikumsundersøkelser fremover. Til dette arbeidet søker vi en erfaren og kompetent leverandør som kan bidra inn i disse sammenhengene.

    Kontakt navn
    Tom Erik Frisk
    Kontakt telefon
    +47 95244655
    Adresse
    Filmens Hus Dronningens gate 16, 0152 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner