Anbudsoversikt for Publikumsundersøkelse

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norsk Filminstitutt har inngått en avtale med Kantar Media Norge AS for levering av årlige publikumsundersøkelser som skal gi økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, samt deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Avtalen har en total verdi på 1 330 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen. Det ble lagt vekt på kvalitet og erfaring i tildelingskriteriene, med en vekt på 70% for kvalitet og erfaring og 30% for pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Kantar Media Norge AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
1 330 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Publikumsundersøkelse
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tom Erik Frisk
Kontakt telefon
+47 95244655
Adresse
Filmens Hus Dronningens gate 16, 0152 OSLO
Estimert verdi
2 800 000,00 kr
Beskrivelse
For at NFI skal kunne utøve sitt samfunnsoppdrag, må det legges til rette for økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, og deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Anskaffelsens formål er å bygge videre på innsiktsgrunnlaget NFI har fra tidligere publikumsundersøkelser de siste 4 årene, og legge til rette for at det gjennomføres årlige publikumsundersøkelser fremover. Til dette arbeidet søker vi en erfaren og kompetent leverandør som kan bidra inn i disse sammenhengene.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet og erfaring

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    29. sep. 2024, 22:00

  2. Startdato for avtale

    1. jan. 2025, 00:00

  3. Kunngjøring av resultat

    19. mars 2025

  4. Sluttdato for avtale

    4 år

    31. des. 2028, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner