Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Markeds- og opinionsundersøkelser
Norsk Filminstitutt har inngått en avtale med Kantar Media Norge AS for levering av årlige publikumsundersøkelser som skal gi økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, samt deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Avtalen har en total verdi på 1 330 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen. Det ble lagt vekt på kvalitet og erfaring i tildelingskriteriene, med en vekt på 70% for kvalitet og erfaring og 30% for pris.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
For at NFI skal kunne utøve sitt samfunnsoppdrag, må det legges til rette for økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, og deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Anskaffelsens formål er å bygge videre på innsiktsgrunnlaget NFI har fra tidligere publikumsundersøkelser de siste 4 årene, og legge til rette for at det gjennomføres årlige publikumsundersøkelser fremover. Til dette arbeidet søker vi en erfaren og kompetent leverandør som kan bidra inn i disse sammenhengene.