Anbudsoversikt for Publikumsundersøkelse

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norsk Filminstitutt har inngått en avtale med Kantar Media Norge AS for levering av årlige publikumsundersøkelser som skal gi økt innsikt i publikums bruksmønstre og seervaner, samt deres opplevelse av filmers relevans og representativitet. Avtalen har en total verdi på 1 330 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen. Det ble lagt vekt på kvalitet og erfaring i tildelingskriteriene, med en vekt på 70% for kvalitet og erfaring og 30% for pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kantar Media Norge AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
1 330 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Publikumsundersøkelse
Estimert verdi
2 800 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet og erfaring

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner