Anbudsoversikt for Dynamisk Innkjøpsordning (DIO) kjøp av konsulenttjenester

Brief

Bedriftsrådgivning

Stjørdal Kommune trenger konsulenttjenester for å levere tjenester innenfor bydrift, infrastruktur, areal og miljø. Konsulenttjenestene skal dekke både drift og investering, og det skal også kunne inngås rammeavtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag og kunne dokumentere dette med de 3 viktigste offentlige leveransene de siste årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk Innkjøpsordning (DIO) kjøp av konsulenttjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Rita Endresen
Kontakt telefon
+4774833500
Kontakt e-post
rita@varinn.no
Adresse
Kjøpmannsgata 9, 7500 STJØRDAL
Tilleggskategorier (CPV)
Beskrivelse
Anskaffelsens formål er å inngå en dynamisk innkjøpsordning ( DIO) som skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av konsulenttjenester innenfor alle fagfelt definert av KS samt alle  fagfelt innenfor områdene bydrift, infrastruktur, areal og miljø. Dette både innen for drift og investering
Den dynamiske innkjøpsordningen skal også kunne brukes til å inngå rammeavtaler
Unntatt  er konsulenttjenester innen for kraft, juridisk rådgiving og lovpålagte bedriftshelsetjenester. 
DIO skal også gjelde innenfor forsyningsforskriften.
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til leverandørs økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: - årsregnskap ved eBevis - Kredittrating
Kvalifikasjonskrav 2
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 4
Krav knyttet til tilbyderens organisatoriske og juridiske stilling
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Må ikke være eldre enn 1 år. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon tilsvarende norsk firmaattest slik det er angitt i e-Certis. Framkommer av eBevis Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling Dokumentasjonskrav: Skatteattest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gamle. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.
Kvalifikasjonskrav 5
Krav til leverandørs tekniske og faglige kvalifikasjoner
a)Erfaring: Det kreves erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dvs. tilsvarende leveranser til oppdragsgiver av stor størrelse. Dokumentasjonskrav: Foretakets 3 viktigste offentlige leveranser de siste årene. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på mottaker med kontaktinformasjon for eventuell referanseinnhenting. b) Kvalitetssystem Leverandør skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem / kvalitetsstyringssystem Dokumentasjonskrav: Tilstrekkelig dokumentasjon av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Max 3  A4 sider Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    3. sep. 2024, 09:43

  2. Startdato for avtale

    21. okt. 2024, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    5 år

    21. okt. 2030, 00:00

  4. Frist for innlevering

    21. okt. 2030, 21:59

Se aktive konkurranser som ligner