Anbudsoversikt for Rammeavtale for publikumsmålinger

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo har inngått en rammeavtale med Opinion AS for levering av publikumsmålinger som skal måle den norske befolkningens inntrykk og oppfatning av forsvarssektoren, samt effekten av markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter. Avtalen dekker Forsvaret og Forsvarsdepartementet, med opsjon for Forsvarets forskningsinstitutt, Forsvarsbygg og Forsvarsmateriell. Den totale kontraktsverdien er 14,5 millioner kroner, og avtalen ble tildelt basert på kriteriene pris og kvalitet, hver vektet 50%. Det var tre tilbydere i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Opinion AS
    • Norstat Norge AS
Andre tilbydere
  • Ipsos AS
  • Mantle No AS
Kontraktsverdi
1 450 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner