Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Kommunegården i Bærum kommune planlegges totalrehabilitert i perioden 2019-2021, og skal fraflyttes i perioden. Bygget trenger totalrehabilitering for å kunne fungere som arbeidsplasser, og for å fungere godt i møte mellom innbyggere og kommune. I rehabiliteringsperioden skal alle medarbeidere (ca. 700) flyttes til et midlertidig bygg i Eivind Lychesvei 10/Løkketangen. I forbindelse med flytting og rehabilitering skal aktivitetsbasert arbeidsform innføres. For å være tilpasset et nytt og mer dynamisk arbeidsplasskonsept, må oppbevaringsløsningene fornyes i sin helhet allerede i Eivind Lychesvei/Løkketangen. Oppdragsgiver ser for seg at det allerede nå i midlertidig periode investeres i nye, digitale oppbevaringsløsninger og garderobeløsninger som forutsettes gjenbrukt og supplert i ny Kommunegård.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Junaid Aftab
- Kontakt telefon
- +47 48294194
- Kontakt e-post
- junaid.aftab@baerum.kommune.no
- Adresse
- Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Kommunegården i Bærum kommune planlegges totalrehabilitert i perioden 2019-2021, og skal fraflyttes i perioden. Bygget trenger totalrehabilitering for å kunne fungere som arbeidsplasser, og for å fungere godt i møte mellom innbyggere og kommune. I rehabiliteringsperioden skal alle medarbeidere (ca. 700) flyttes til et midlertidig bygg i Eivind Lychesvei 10/Løkketangen. I forbindelse med flytting og rehabilitering skal aktivitetsbasert arbeidsform innføres. For å være tilpasset et nytt og mer dynamisk arbeidsplasskonsept, må oppbevaringsløsningene fornyes i sin helhet allerede i Eivind Lychesvei/Løkketangen. Oppdragsgiver ser for seg at det allerede nå i midlertidig periode investeres i nye, digitale oppbevaringsløsninger og garderobeløsninger som forutsettes gjenbrukt og supplert i ny Kommunegård.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er risikoklasse 5 (kredittverdighet) tilsvarende A-kredittverdighet. Leverandører med lavere score vil bli avvist.
Det kreves meget god gjennomføringsevne.
Det kreves erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste tre årene.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Oppdragskontrakt for kjøp av personlig oppbevaringsskap, garderobe og felles oppbevaring
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder