Anbudsoversikt for Parallell rammeavtale - Levering av omsorg- og støttetjenester i hjemmet

Brief

Helse- og sosial tjenesteyting

Sandnes Kommune trenger en parallell rammeavtale for levering av timebaserte helse- og omsorgstjenester i hjemmet, med en maksimal totalverdi på 34 millioner kroner. Avtalen skal inngås med inntil fire leverandører, forutsatt at det er fire egnede tilbud, og omfatter tjenester som tilsynstilbud på natt til barn og voksne med helsemessige behov eller funksjonsnedsettelser. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å utvide avtalen til å inkludere tilsyn på dag og kveld. Tjenestene skal leveres i Rogaland, og tildelingen skjer ved brukervalg eller rangering fra kontraktstildeling. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra relevante oppdrag de siste 5 år, samt kompetanse til personell som kan benyttes til oppdraget. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet (60%) og pris (40%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Parallell rammeavtale - Levering av omsorg- og støttetjenester i hjemmet
Lokasjon
Estimert verdi
34 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan.
Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.
Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang og kompleksitet.
Dokumentasjonskrav: Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdrag de siste 5 år, herunder opplysninger om: - Hva oppdraget omfattet (stikkord med hjemmelsgrunnlag) - Tidsrom for leveransen - Omfang - Referanseperson (navn, telefon og e-post) Leverandør skal fylle ut “Vedlegg 6 – Referanseoppdrag". Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner