Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Digitaliseringsdirektoratet trenger aksesspunkttjenester som avsenders aksesspunkt i en 4-hjørnersmodell for meldingsformidling, med en kontraktsperiode på 1 år og opsjoner for forlengelse med 1+1+1 år, totalt 4 år. Tjenestene skal leveres i samsvar med standarder og dokumentasjon fra peppol.eu, og det er satt en maksimal transaksjonspris på 0,08 kroner eks. mva. Anskaffelsen har en øvre ramme på 7,3 millioner kroner eks. mva. og skal dekke områder i Nordland, Oslo og Vestland. Tildelingskriteriene og krav til tilbudsdokumentasjon finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Digital postkasse til innbyggere ble i 2014 etablert med en meldingsformidleravtale som utløp i 2022. Ved utløp av denne avtalen, gikk en for Digital postkasse til innbyggere over til en ny transportinfrastruktur i samsvar med nasjonal strategi for meldingsutveksling. Det ble inngått avtaler med tre serviceprovidere med avtalevarighet totalt 2 år inkl opsjon. Avtalene ble gjort som avrop på dynamisk innkjøpsordning for PEPPOL infrastruktur. Nåværende avtale gjelder frem til 20.04.26. Ny avtale skal gjelde fra den dato. For å skape konkurranse kan alternativ oppstartdag være 20. oktober, da vi som nødstilfelle kan forlenge nåværende avtaler med inntil 6 måneder.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen realiserer meldingsformidlingen som avsenders aksesspunkt i en 4-hjørnersmodell. Leverandørene skal levere aksesspunkttjenester i samsvar med standarder og dokumentasjon i peppol.eu og krav spesifisert i vedlagte avtaledokumenter, se under "Dokumenter". Det er for transaksjonspris satt en maksimalpris på kr 0,08 eks. mva., se Bilag 6 til avtalen. Anskaffelsen har en øvre ramme på kr 7 300 000,- eks. mva. inkl opsjon. Kontraktsperioden for denne avtalen blir regnet fra leveringsdag for løsningen og avtalen gjelder i 1 år med opsjon for forlenging med 1 + 1 + 1, totalt 4 år. Krav til tilbud:-Dokumentasjon som beskriver tilbudet opp mot tildelingskriteriene.-Sladdet versjon av tilbud

    Kontakt navn
    Siri Ringheim Heggenes
    Kontakt telefon
    +47 22451000
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner